yourick Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Hallo Ik heb Gta san andreas gemod Maar vanaf 2mods had gezet deed hij het niet meer dus ik denk Waarschijnlijk iets me de TXD , Ofzo Dus zou iemand mij de Origineele txd en dff , Van euros en quad kune Sturen of zegen wat mijn probleem zouw kunnen zijn ? Bewerkt: 13 februari 2009 door yourick Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Als je ABN typt kan iemand je begrijpen en helpen Reageren
FerryN Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Als je ABN typt kan iemand je begrijpen en helpen Doe nou niet alsof je scheel bent ofzo, ook al missen er punten en komma's is het nog vrij goed te volgen. Ontopic: Als je die twee voertuigen hebt vervangen zou het beste kunnen zijn dat het daar aan ligt. Daarnaast, kun je deze dingen hier aanvragen. Maar kan zijn dat je dat niet wist. Daarnaast kan ik je ze zo niet geven, omdat ik nu op een pc zit zonder GTA SA. Reageren
yourick Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Als je ABN typt kan iemand je begrijpen en helpen Doe nou niet alsof je scheel bent ofzo, ook al missen er punten en komma's is het nog vrij goed te volgen. Ontopic: Als je die twee voertuigen hebt vervangen zou het beste kunnen zijn dat het daar aan ligt. Daarnaast, kun je deze dingen hier aanvragen. Maar kan zijn dat je dat niet wist. Daarnaast kan ik je ze zo niet geven, omdat ik nu op een pc zit zonder GTA SA. Zou het ook kunnen liegen dat ik in de handeling een fout heb gemaakt wand gij Crasht as ie aan het laden is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.