Jump to content

Godverr. Save-Game weg?


matt

Recommended Posts

Hey,

Ik heb heel weinig ruimte op mijn hardeschijf en er kan dus maar één spel op mijn PC.

Ik wilde weer eens een keer Gears of War spelen, dus heb ik GTA IV eraf gehaald. Maar nu weet ik niet of ik perongeluk mijn saves verwijderd heb, aangezien ik alles snel doorgeklikt heb. Ik herinner mij een venstertje waar bij ik op 'Yes' heb geklikt, aan het einde van de de-installatie. Ik heb echter zo snel op 'Yes' geklikt dat ik eigenlijk niet weet wat 'ie vroeg. Ik ben bang dat ik nou mijn savegames heb verwijderd.

Iemand een idee of er in het de-installatie proces gevraagd word of je je savegames wil deleten?

Alvast bedankt,

Matt.

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies waar de savedgames van IV staan opgeslagen, maar kijk eens bij ''mijn documenten''.

Daarnaast raad ik je aan om een externe schijf te kopen, dat heb ik ook gedaan toen ik te weinig ruimte had en nu heb ik een ongeloofelijk vrijheid :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies waar de savedgames van IV staan opgeslagen, maar kijk eens bij ''mijn documenten''.

Daarnaast raad ik je aan om een externe schijf te kopen, dat heb ik ook gedaan toen ik te weinig ruimte had en nu heb ik een ongeloofelijk vrijheid :)

Ik heb het spel nét opnieuw geïnstalleerd, en ik kan opnieuw beginnen :puh:

Maar dat maakt niet uit, ik download wel een savegame :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...