kees1991 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 beste, ik ben op zoek naar een headset met usb zodat die ook aan de ps3 kan en hij moet draadloos zijn. wat ook mag maar ik weet niet of dit werkt, een connector er tussen waar de plugjes van de audio en mic in gaan en naar usb er uit gaan. enkel weet ik niet of dit ook voor de ps3 werkt, voor de pc is dit er wel. maar hoe dan ook hij moed draadloos zijn en onder 65 euro en dan ook nog graat zo iets met twee van die grote oordingen en dus niet zo een met maar een. als jullie iets weten zeg het dan met eventueel een linkje er bij, groeten martijn Reageren
Limbolander Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 je gaat sowieso geen fatsoenlijke headset onder de 65 euro vinden, en al helemaal geen draadloze, helaas. Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 ja mischien heb je gelijk. dan stel ik de vraag anders... ik wel een zo goedkoop mogelijke headset voor de ps3 dus via Bluetooth of andere manier en dan dus net zo iets als wat er boven op de plaatje staat. met twee oordingen die helemaal over je oren heen gaan. ik ben zelf ook aan het zoeken maar ik kan er maar een stuk of 4 vinden :S groeten martijn Reageren
Limbolander Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) ik raadt je gewoon sterk aan voor draad te gaan, draadloos is gewoon zo overgeprijst dat je gewoon een kut headset krijgt voor ~70 euro, terwijl je bij een headset met draad al een superding hebt voor ~70 euro zoals: -Steelseries siberia -Steelseries 5hv2 -Sennheiser pc161 dat zijn toch de 3 top headsets in jou prijsklasse. Heb je ook geen last van batterijen etc, of een vorm van "lag" omdat het draadloos is. PS: die headsets hebben zo'n 3 meter kabel alle 3 dus denk wel dat dat genoeg is oh heb erover gelezen dat je USB zoekt, de bovengenoemde headsets zijn in USB verkrijgbaar maar dan zijn ze wel wat duurder, dan kom je rond de 80-90 euro uit. Bewerkt: 13 februari 2009 door Scrtz Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 bedankt, maar ik heb tog een heele groote hekel aan draaden. en omdat ik niet zo dicht op mijn ps3 zit en er nog meer mensen door het huiz heen loopen is draatloos veel makkelijker. ik heb ook een helle mooie aanbieding gevonden. deze headset kost normaal 200 euro maar is nu 75 euro. ik denk dat ik die straks ga bestellen. hij ziet er ook wel erg strak uit en ik lees er erg goede dingen over. http://www.laptopshop.nl/product/48243/jab...et-speaker.html wat denk jij/jullie is dit een beetje goed of zou ik mischien tog draad moeten doen. is wel handig dat dit op mijn pc ps3 en mobiel kan. en er zit een speaker en mic ingebouwd. lijkt mij wel een goed ding zeker omdat die normaal 200 moet kosten. nu weet ik wel dat de prijs niet alles zecht maar als ik zo die reacties lees en zo lijkt mij dit tog wel een erg mooi dingetje. groeten, martijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.