Reinier93 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Vandaag is er een nieuwe trailer verschenen van God of War III, ik vind het erg heel erg goed uit zien! Oordeel zelf maar: Klik hier voor de HD trailer. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Inderdaad erg bruut, alleen is het erg jammer dat ze veel van hetzelfde laten zien. Als je namelijk goed oplet zie je veel uit de oude trailer terug. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Inderdaad erg bruut, alleen is het erg jammer dat ze veel van hetzelfde laten zien. Als je namelijk goed oplet zie je veel uit de oude trailer terug. Deze is heel erg uitgebreid en langer, ook zie je het begin en het eind van t gevecht die je in de vorige trailer niet zag. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Wooow, erg mooi! Ja de graphics zijn wel vet maar het is wel een goor spel. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Wooow, erg mooi! Ja de graphics zijn wel vet maar het is wel een goor spel. Hoezo 'goor' ? Is het dan eng? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, maar Darksiders is een rip off van GOW3 Kwaliteit is nog niet compleet http://www.youtube.com/watch?v=PDttRMdidwg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.