Jump to content

F.E.A.R 2

Dieko

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

project_origin_logo.jpg

Hey beste lezers!

Ik zag dat er geen topic was over F.E.A.R 2!

Ik vind het een van de engste spellen ooit en ik heb het vergelijken met Resident Evil 5.

En ik vond F.E.A.R 2 veel enger want er kwam uit het niets geesten enz op je af.

Het leuke van F.E.A.R 2 is dat je slowmotion action kan doen.

Dus tijdens het schieten kan je op het slowmotion knopje drukken en zie je alles in slowmotion.

Het enge van het speel is dat je vaak wordt achtervolgd door een kleuter en er gebeuren onverwachts dingen.

klik hier voor mooier kwaliteit

GTA Haas

Het is 2005, je zit bij een team. Die team is een speciale team, genaamd F.E.A.R. dat staat voor: First Encounter Assault Recon. Nou, er valt een mysterieuse troepenmacht vanuit het niets de Amerikaanse basis binnen en gijzeld iedereen. Een reddingsteam wordt er op afgestuurd maar worden afgeslacht, nu is het de taak aan jou en jou team om die mysterieuze troepenmacht te afslachten. Onderweg kom je rare dingen tegen, je krijgt een afbeelding op je scherm als je bezig bent met een dood persoon. Héél eng, en als je verder gaat kom je dat ook tegen. Het is erg angstig als dat meisje naar je toe komt lopen. Het meisje heet Alma. In F.E.A.R. 2 PO is het 2009 en komen ze je weer aanvallen, deze keer is het echt horror. Het meisje is groter en de soldaten, nou... Het zijn meer rare wezens dit keer. En nu is het aan jou de taak om iedereen af te slachten met je team! Zozo, een stukje tekst en mijn vingers zijn kapot... emo.gif

Hier is die kleuter

fear2yn5.jpg

screenshot_196325.jpg

Bewerkt: door Dieko
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dieko

11

• GTA Haas

10

• stefan321

4

• End Of The Riot

4

Geplaatst:

Het lijkt mij een vet spel, ik heb gisteren toen ik uit was de eerste F.E.A.R. geïnstalleerd, ik hou het daar wel bij. F.E.A.R. 2 PO is voor mij al te eng. Ik koop hem niet, ik hou het wel bij de eerste deel. ;)

Het lijkt mij een vet spel, ik heb gisteren toen ik uit was de eerste F.E.A.R. geïnstalleerd, ik hou het daar wel bij. F.E.A.R. 2 PO is voor mij al te eng. Ik koop hem niet, ik hou het wel bij de eerste deel. ;)

Ik koop hem ook niet :-(

Hij is eng, en het is wel leuk om vrienden mee te laten schrikken :Y

Als ze nou een shooter van hadden gemaakt.

De multiplayer ziet er wel vet uit.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Ik ga die echt niet kopen.

Ik zou hem toch met me ogen dicht spelen. :7

De trailer is ook hartsikke creepy. :Y

Ik vindt zelfs de cover eng met die kleuter. :-(

Geplaatst:
Ik ga die echt niet kopen.

Ik zou hem toch met me ogen dicht spelen. :7

De trailer is ook hartsikke creepy. :Y

Ik vindt zelfs de cover eng met die kleuter. :-(

Heb je de demo al gespeeld :-(

Moet je de vorige gespeeld hebben om het verhaal te begrijpen? Zoniet koop ik hem :Y

Zoja, koop ik ze allebei :puh:

Bewerkt: door Platypus

@hierboven: volgens mensen uit mijn klas wel.

-------------

Volgens mij probeert die 'kleuter' genaamd Alma je te helpen door het spel heen, alleen gaat dit niet op een hele fijne manier. :schater:

Ik ga F.E.A.R. 2 vast wel een keer kopen, maar ik moet F.E.A.R. 1 ook nog spelen om het verhaal te kunnen volgen.

Eng issie volgens vrienden uit mijn klas zeker... maar dat moet ik natuurlijk ook zelf beleven...

De trailer van F.E.A.R. 2 valt wel mee, wat is dan het engste eraan? Wacht maar tot je het spel speelt.. dat zal nog vele malen enger zijn.

^_^

2733955_10.gif

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Je moet inderdaad het eerste deel hebben gespeeld om het te snappen. Even kort dan:

Het is 2005, je zit bij een team. Die team is een speciale team, genaamd F.E.A.R. dat staat voor: First Encounter Assault Recon. Nou, er valt een mysterieuse troepenmacht vanuit het niets de Amerikaanse basis binnen en gijzeld iedereen. Een reddingsteam wordt er op afgestuurd maar worden afgeslacht, nu is het de taak aan jou en jou team om die mysterieuze troepenmacht te afslachten. Onderweg kom je rare dingen tegen, je krijgt een afbeelding op je scherm als je bezig bent met een dood persoon. Héél eng, en als je verder gaat kom je dat ook tegen. Het is erg angstig als dat meisje naar je toe komt lopen. Het meisje heet Alma. In F.E.A.R. 2 PO is het 2009 en komen ze je weer aanvallen, deze keer is het echt horror. Het meisje is groter en de soldaten, nou... Het zijn meer rare wezens dit keer. En nu is het aan jou de taak om iedereen af te slachten met je team! Zozo, een stukje tekst en mijn vingers zijn kapot... :7

Geplaatst:
Je moet inderdaad het eerste deel hebben gespeeld om het te snappen. Even kort dan:

Het is 2005, je zit bij een team. Die team is een speciale team, genaamd F.E.A.R. dat staat voor: First Encounter Assault Recon. Nou, er valt een mysterieuse troepenmacht vanuit het niets de Amerikaanse basis binnen en gijzeld iedereen. Een reddingsteam wordt er op afgestuurd maar worden afgeslacht, nu is het de taak aan jou en jou team om die mysterieuze troepenmacht te afslachten. Onderweg kom je rare dingen tegen, je krijgt een afbeelding op je scherm als je bezig bent met een dood persoon. Héél eng, en als je verder gaat kom je dat ook tegen. Het is erg angstig als dat meisje naar je toe komt lopen. Het meisje heet Alma. In F.E.A.R. 2 PO is het 2009 en komen ze je weer aanvallen, deze keer is het echt horror. Het meisje is groter en de soldaten, nou... Het zijn meer rare wezens dit keer. En nu is het aan jou de taak om iedereen af te slachten met je team! Zozo, een stukje tekst en mijn vingers zijn kapot... :7

Ik heb het even in de hoofdpost gezet :Y

Bedankt _O_

Geplaatst:

Bedankt _O_

Graag gedaan, ik schrijf graag verhalen. En als het duidelijk(er) word voor de mensen wat het spel eigenlijk is. ;)

Geplaatst:

*mooi stukkie tekst*

Bedankt _O_

Graag gedaan, ik schrijf graag verhalen. En als het duidelijk(er) word voor de mensen wat het spel eigenlijk is. ;)

Ik dacht dat je alleen speelde zonder team. :Y

Geplaatst:

Dit spel is mij echt veeeeeels te eng, ik haat dat soort horror. :{ Geef mij in dat opzicht maar Resident Evil 5... Die is, zoals in de hoofdpost ook al vermeld staat, gelukkig een stukkie minder eng. Gamen moet wel ontspannend blijven toch, je moet je niet om de 5 minuten een hartaanval te hoeven schrikken. ^_^ Maar afgezien van dat zal het best een vette game zijn, maar ik ga hem echt niet kopen.

Geplaatst:

Ik heb deel 1 en de uitbreding 'Extraction Point' hier nog ergens in de kast staan, en ik moet

zeggen dat die games me uitstekend bevallen zijn. Nu ben ik een persoon die bij griezelige aangelegenheden het

niet snel in z'n broek doet, dus van de schrikmomenten heb ik destijds niet echt kunnen genieten. Maar daarnaast was het spel ook een heerlijk uitgebalanceerde shooter, waarbij je tegenstanders daadwerkelijk dekking zoeken achter muren en objecten, in afwachting van wat je gaat doen. Het spel kent misschien een iets te hoog 'halletje-deurtje-halletje-deurtje' gehalte, maar dat doet absoluut geen afbreuk aan het plezier dat ik met dit spel beleefd heb.

De nieuwste telg in de serie zou ik maar al te graag willen aanschaffen, maar mijn rammelende PC

steekt daar jammer genoeg een stokje voor. Ik ben erg zuinig wat geld betreft, dus een flinke upgrade voor m'n systeem zal er dan ook niet snel komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...