ietsAnders0 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik heb F.E.A.R 1 uitgespeeld , Extraction point en Perseus mandate. Ik vind het echt geweldige spellen , de graphics waren toen der tijd echt heel mooi en je zat echt lekker in het spelletje te spelen. Nu de enge kant: Het spel is zoals al gezegd is heel eng als je in een donkere hal bent en je weet dat er iets gaat gebeuren. Meestal is het dan al te laat en dan schrik je al . Meestal durf ik dan niet verder te spelen en wacht ik even 5 min om weer wat moed te krijgen . Ik heb F.E.A.R 2 PO nu ook binnen en het is nog enger en griezeliger dan de vorige F.E.A.R's. Conclusie: KOPEN! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hoe lang doe jij er dan over om het uit te spelen? Als je 5 minuten moet wachten elke keer als je schrikt. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Haha 1 maand ofzo Je moet er echt van genieten en telkens niveau hoger Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Nee, ik ben 11 jaar maar ik durf F.E.A.R. wel te spelen, zo eng is ie nou weer niet. Dat een paar van jullie moeten wachten om weer moed te verzamelen... Maar bij F.E.A.R. 2 PO kan ik het wel begrijpen! Reageren
Dieko Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hier een filmpje hoe FEAR 2 iemand laat schrikken Mijn filmpje komt eraan Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 @ Dieko: Zou je deze trailer in de hoofdpost willen zetten? Reageren
Dieko Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 @ Dieko: Zou je deze trailer in de hoofdpost willen zetten? Zal ik doen! Bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 @ Dieko: Zou je deze trailer in de hoofdpost willen zetten? Zal ik doen! Bedankt Graag gedaan. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Dit Spel is echt bruut demo gespeeld en al en ja zelfs ik schrok af en toe , maar dat houd mij er niet van om het te kopen, en dat ga ik ook zeker doen SWEET DREAMS Reageren
HA5H Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Het lijkt mij een vet spel, ik heb gisteren toen ik uit was de eerste F.E.A.R. geïnstalleerd, ik hou het daar wel bij. F.E.A.R. 2 PO is voor mij al te eng. Ik koop hem niet, ik hou het wel bij de eerste deel. Ik koop hem ook niet Hij is eng, en het is wel leuk om vrienden mee te laten schrikken Als ze nou een shooter van hadden gemaakt. De multiplayer ziet er wel vet uit. Nou mij heb je er echt totaal niet mee laten schrikken vorige keer Reageren
Dieko Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Het lijkt mij een vet spel, ik heb gisteren toen ik uit was de eerste F.E.A.R. geïnstalleerd, ik hou het daar wel bij. F.E.A.R. 2 PO is voor mij al te eng. Ik koop hem niet, ik hou het wel bij de eerste deel. Ik koop hem ook niet Hij is eng, en het is wel leuk om vrienden mee te laten schrikken Als ze nou een shooter van hadden gemaakt. De multiplayer ziet er wel vet uit. Nou mij heb je er echt totaal niet mee laten schrikken vorige keer Toen hadden we niet de hele demo gespeeld Reageren
Thesoldier Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 ik kan wel tegen dit soort spelle ben een echte horror fan ! Reageren
Dieko Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Mijn mooie filmpje Ik ben er trots _O_ klik hier voor mooier kwaliteit Bewerkt: 14 februari 2009 door Dieko Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Mijn mooie filmpje Ik ben er trots _O_ Haha, Ik heb net de Demo ook uitgespeeld. En ik moet zeggen dat je je wel aardig lam schrikt zo nu en dan. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik had met een vriend gisteravond dit spel gespeelt in een donkere kamer. we zijn aardig geschokken een paar keer. vooral in die kamer waar alles opeens begint te bewegen en het licht aan en uit gaat en je allerlei engs ziet. en natuurlijk de wurg scene[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.