Forumrunner Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik had met een vriend gisteravond dit spel gespeelt in een donkere kamer. we zijn aardig geschokken een paar keer. vooral in die kamer waar alles opeens begint te bewegen en het licht aan en uit gaat en je allerlei engs ziet. en natuurlijk de wurg scene[/font] Heb je filmpjes van beide? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Mijn mooie filmpje Ik ben er trots _O_ klik hier voor mooier kwaliteit Omg, dit vind ik zó eng. Vooral als dat meisje je opeens wurgt. Mijn favo. knop bij dat spel zal we de pauze knop zijn... Reageren
Dieko Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Mijn mooie filmpje Ik ben er trots _O_ klik hier voor mooier kwaliteit Omg, dit vind ik zó eng. Vooral als dat meisje je opeens wurgt. Mijn favo. knop bij dat spel zal we de pauze knop zijn... Bedoel je dit? Hier nog een filmpje van mij Bewerkt: 15 februari 2009 door Dieko Reageren
remman Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Moet je de vorige gespeeld hebben om het verhaal te begrijpen? Zoniet koop ik hem Zoja, koop ik ze allebei is niet nodig als je fear 2: PO koopt zit Fear1 er gratis bij kocht hem op de 13de xD.hij is best hard maarjah ben wel wa gewend. je moet wel deel 1 spelen om het te begrijpen als snap je na deel 1 nog niej veel. het is wel een aanrader voor iedereen/ vooral alles op max/ als je pc dat aan kan dan . veel plezier met gamen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik snap niet wat mensen zo eng vinden aan F.E.A.R (Oke, ik geef toe er zitten af en toe wat schrikmomentjes in. Vooral stukken die je niet verwacht ), want ik kon de eerste game + F.E.A.R 2 Demo in het donker, met lichten uit spelen. Vooral omdat je ziet dat het een spelletje is, maakt het helemaal niet meer eng (in tegenstelling tot een goede horror film) Dat neemt niet weg dat ik F.E.A.R geen goeie game vond, in tegendeel zelfs. De game had een ijzersterk verhaallijn, en genoeg elementen om je mee te vermaken. Ik heb de demo van F.E.A.R 2 gespeeld, en ik moet zeggen dat het wel érg onrealistisch en té chaotisch oogt. Ik ben wel vanplan om binnenkort F.E.A.R 2 te halen, in hoop dat de werkelijke game de demo flink overtreft Apple-Mac Reageren
stefan321 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik snap niet wat mensen zo eng vinden aan F.E.A.R (Oke, ik geef toe er zitten af en toe wat schrikmomentjes in. Vooral stukken die je niet verwacht ), want ik kon de eerste game + F.E.A.R 2 Demo in het donker, met lichten uit spelen. Vooral omdat je ziet dat het een spelletje is, maakt het helemaal niet meer eng (in tegenstelling tot een goede horror film)Dat neemt niet weg dat ik F.E.A.R geen goeie game vond, in tegendeel zelfs. De game had een ijzersterk verhaallijn, en genoeg elementen om je mee te vermaken. Ik heb de demo van F.E.A.R 2 gespeeld, en ik moet zeggen dat het wel érg onrealistisch en té chaotisch oogt. Ik ben wel vanplan om binnenkort F.E.A.R 2 te halen, in hoop dat de werkelijke game de demo flink overtreft Apple-Mac als de game enger is dan de demo ga ik heb zeker halen adrenaline kicks zijn verslavend Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Sorry dat ik niet meer zo actief was... :$ Maar F.E.A.R. 2 is eigenlijk wel leuk, heb de demo gespeeld. Het geeft je een adrenaline kick deze game. Mijn hart ging tekeer toen ik 'm speelde. Ik heb nog nooit zo'n game gespeeld, echt. Die schrikmomenten zijn nog eng. En die momenten maakt deze game eigenlijk wel goed. Reageren
stefan321 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Sorry dat ik niet meer zo actief was... :$ Maar F.E.A.R. 2 is eigenlijk wel leuk, heb de demo gespeeld. Het geeft je een adrenaline kick deze game. Mijn hart ging tekeer toen ik 'm speelde. Ik heb nog nooit zo'n game gespeeld, echt. Die schrikmomenten zijn nog eng. En die momenten maakt deze game eigenlijk wel goed. ik heb de demo 2 keer gespeeld en schrok nog steeds bij sommige schrikmomenten :Y Bewerkt: 17 februari 2009 door stefan321 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Sorry dat ik niet meer zo actief was... :$ Maar F.E.A.R. 2 is eigenlijk wel leuk, heb de demo gespeeld. Het geeft je een adrenaline kick deze game. Mijn hart ging tekeer toen ik 'm speelde. Ik heb nog nooit zo'n game gespeeld, echt. Die schrikmomenten zijn nog eng. En die momenten maakt deze game eigenlijk wel goed. ik heb de demo 2 keer gespeeld en schrok nog steeds bij sommige schrikmomenten :Y Ik zou niet kunnen slapen... Reageren
stefan321 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Sorry dat ik niet meer zo actief was... :$ Maar F.E.A.R. 2 is eigenlijk wel leuk, heb de demo gespeeld. Het geeft je een adrenaline kick deze game. Mijn hart ging tekeer toen ik 'm speelde. Ik heb nog nooit zo'n game gespeeld, echt. Die schrikmomenten zijn nog eng. En die momenten maakt deze game eigenlijk wel goed. ik heb de demo 2 keer gespeeld en schrok nog steeds bij sommige schrikmomenten :Y Ik zou niet kunnen slapen... lol dus voor een vrijgezellen feest ... fear 2 spellen inplaats van zuipen werkt misschien nog beter :eten: Reageren
Thesoldier Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Sorry dat ik niet meer zo actief was... :$ Maar F.E.A.R. 2 is eigenlijk wel leuk, heb de demo gespeeld. Het geeft je een adrenaline kick deze game. Mijn hart ging tekeer toen ik 'm speelde. Ik heb nog nooit zo'n game gespeeld, echt. Die schrikmomenten zijn nog eng. En die momenten maakt deze game eigenlijk wel goed. ik heb de demo 2 keer gespeeld en schrok nog steeds bij sommige schrikmomenten :Y Ik zou niet kunnen slapen... lol dus voor een vrijgezellen feest ... fear 2 spellen inplaats van zuipen werkt misschien nog beter :eten: nee joh eerder zuipe dan game xD feest is veel chiller ik kan wel tege dit soort games maar ik ga hem niet hale ik heb niet genoeg geld en ik spaar voor pc met cod 4 . Reageren
stefan321 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Sorry dat ik niet meer zo actief was... :$ Maar F.E.A.R. 2 is eigenlijk wel leuk, heb de demo gespeeld. Het geeft je een adrenaline kick deze game. Mijn hart ging tekeer toen ik 'm speelde. Ik heb nog nooit zo'n game gespeeld, echt. Die schrikmomenten zijn nog eng. En die momenten maakt deze game eigenlijk wel goed. ik heb de demo 2 keer gespeeld en schrok nog steeds bij sommige schrikmomenten :Y Ik zou niet kunnen slapen... lol dus voor een vrijgezellen feest ... fear 2 spellen inplaats van zuipen werkt misschien nog beter :eten: nee joh eerder zuipe dan game xD feest is veel chiller ik kan wel tege dit soort games maar ik ga hem niet hale ik heb niet genoeg geld en ik spaar voor pc met cod 4 . zuipen is veel beter dan game maar allebij tegelijk is voor mij ook heeeeel best xD btw cod 4 sucks ik heb hem op de xbox360 grafisch wel mooi maar als je veel online speelt word het vet saai voor mij dan weet nie hoe jullie er over denken maarjah Reageren
paul007 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik ga met een vriend aankomende zomervakantie FEAR 2 en misschien ook één spelen. We gaan het dan midden in de nacht spelen met van die koptelefeoons etc. op de PS3. Ik kan niet wachten, dat wordt echt hilarisch eng @Hieronder: Dat bedoel ik Bewerkt: 15 maart 2009 door paul007 Reageren
Dieko Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik ga met een vriend aankomende zomervakantie FEAR 2 en misschien ook één spelen. We gaan het dan midden in de nacht spelen met van die koptelefeoons etc. op de PS3. Ik kan niet wachten, dat wordt echt hilarisch eng Je kan geen koptelefoons aansluiten op de PS3 voor geluid. Dat moet je via de tv doen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik ga met een vriend aankomende zomervakantie FEAR 2 en misschien ook één spelen. We gaan het dan midden in de nacht spelen met van die koptelefeoons etc. op de PS3. Ik kan niet wachten, dat wordt echt hilarisch eng Nice!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.