mikey-h-0 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 ik heb op een filmpje gezien dat je op een vliegveld bent en dan zo (ineenkeer) in een andere gebied bent, hoe en waar moet dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Er kunnen 2 dingen gebeurd zijn: Het kan zijn dat je een filmpje hebt gezien waarin een modification (dit is een aanpassing binnen het spel) gebruikt werd, waarbij een teleport functie gebruikt is. Hiervan zijn er heel wat gemaakt. Het kan natuurlijk ook dat je een vliegtuig hebt gepakt, waarmee je automatisch ergens anders naartoe vliegt. Zie voor meer informatie op de volgende WikiGTA pagina's: Los Santos International Airport Easter Bay Airport Las Venturas Airport Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Het was geen mod. gewoon netzo als ik in de 24-7 shop en spel doe, maar dan in het enges; waar wil je heen vliegen. en dan kun je kiezen uit die gebieden (2) GEVONDEN! Maar waar kan ik die vinden in Los Santos?? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 GEVONDEN! Maar waar kan ik die vinden in Los Santos?? Op de onderste verdieping aan de noordelijke binnenkant. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Je kan ook gewoon de trein nemen op elk willekeurig station, maar dan moet je dus niet in de locomotief stappen. Bij de weg: de trein is gratis, vliegen is $500 per ticket. Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Je kan ook gewoon de trein nemen op elk willekeurig station, maar dan moet je dus niet in de locomotief stappen. Bij de weg: de trein is gratis, vliegen is $500 per ticket. waar kan ik een station vinden?:$ Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 waar kan ik een station vinden? :$Volg gewoon een spoorlijn dan kom je er vanzelf 1 tegen.En het had ook nog een glitch kunnen zijn. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 waar kan ik een station vinden? :$M.b.v. de vindplaatsen op WikiGTA. Reageren
0gmo Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hallo, Rijden de treinen per station op vaste tijdstippen? En zo ja, is er dan ergens een schema met de treintijden per station te vinden? Alvast bedankt, 0gmo. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Rijden de treinen per station op vaste tijdstippen? En zo ja, is er dan ergens een schema met de treintijden per station te vinden?Nee, maar als je op een station bent duurt het nooit heel erg lang voordat er een trein komt. Daar kan de NS nog wat van leren. Reageren
0gmo Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Nee, maar als je op een station bent duurt het nooit heel erg lang voordat er een trein komt. Daar kan de NS nog wat van leren. Hm, ik wacht altijd heel lang en er komt nooit wat Heel soms komt er eentje langs. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hm, ik wacht altijd heel lang en er komt nooit wat Heel soms komt er eentje langs.In GTA: SA komt het verkeer vaak vanaf de kant waar je niet naar toe kijkt. Kijk dus niet naar het spoor en/of de richting vanwaar de trein moet komen. In San Andreas rijden de treinen met de klok mee, kijk dus in tegenovergestelde richting. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.