Jon-asses Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Dit is de outcome geworden van de samenwerking met .Levi. . Vond het persoonlijk een grote eer om een collab met hem te doen, en de outcome is erg netjes geworden. Rates? Bewerkt: 13 februari 2009 door Jon-asses Reageren
Timske Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Mooi gedaan allebij! Mooi outcome. Gewoon een 10 waard! Vind alles er precies goed aan. Valt niet veel mee rover te vertellen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Whoow, erg mooi gedaan. Zeker, de effecten, de tekst. Ik geef het een 10/10 Eigenlijk een 10+ Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Erg mooi alles is gewoon goed 10/10 Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Dit is de outcome geworden van de samenwerking met .Levi. . Vond het persoonlijk een grote eer om een collab met hem te doen, en de outcome is erg netjes geworden. Rates? Zeer mooie sig ! De tekst vind ik gwn een topper , simpel maar o zo mooi! De border zou ik graag eens dikker zien (wil weten welk effect het geeft ^^ ) En de render is goed verwerkt in de achtergrond. KIU Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.