Tha CheatMaster Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 hey iedereen ik was gta sa aa het spelen en ik had de cheat van de vliegende auto's gedaan(lekerr vliegen ) en ik stort in het water maar je kunt dan niet uitstappen(dat wist ik al) dus ik dacht doe ik de cheats v/d oneindige longcapaciti(of zoiet) en mijn auto zinkt en ik was op de bodem en ik geef gas en wat denk je? inderdaad ik reed op de bodem ( ik moet effe wel zeggen dat het wel heeel traag gaat) en zo kunje als je wil zelfs ook trug aan land gaan B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 <_< Heb je bewijs van jou daad, kun je laten zien dat je dat hebt gedaan of daar bent geweest? Begin daar maar eerst mee, anders kunnen we elk onnozel verhaal wel geloven Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ik leg het uit zodat je het zelf kan doen <_< Reageren
azert Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 heb ik ook al gedaan <_< je kan dat ook als je nog aan het oppervlak drijft :rolleyes: Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ja ik weet het ik vind het best stoer (zie hier bewijs romero) Reageren
Juiced Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 waarom geen plaatje ???? <_< <<Bored>> Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ik ZEG het gewoon is dat niet genoeg voor jouw <_< <_< <_< <_< Reageren
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Blijkbaar niet, maar als iemand anders het ook zegt lijkt mij het wel duidelijk dat het echt kan. Waarom probeer je het zelf eigenlijk niet? Reageren
Scott16 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Het kan wel degelijk hoor! :huh: Ik heb het ook zo vaak. Je gaat niet echt hard maar je rijd toch echt op de bodem! Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Blijkbaar niet, maar als iemand anders het ook zegt lijkt mij het wel duidelijk dat het echt kan. Waarom probeer je het zelf eigenlijk niet? ik heb dit zelf gevonden :angry: hoe denk je dat ik er anders achter kwam Reageren
iLoveGta Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ja het kan echt want ik heb het ook al gedaan ,ik vind het niet wijs want als je op de bodem terechtkomt achter zoveel tijd ga je zo heel traag vooruit(de eerste en de laatste keer) Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) ik heb het uitgeprobeert het gaat niet :o EDIT: ik heb het niet HEEL lang gas gegeven misschien is het dan toch waar :lol: misschien was het een bug als je weer eens iets bizars ontdekt plaats het hier want bizarre dingen zijn meestal glitches of bugs Bewerkt: 2 mei 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 <_< Heb je bewijs van jou daad, kun je laten zien dat je dat hebt gedaan of daar bent geweest? Begin daar maar eerst mee, anders kunnen we elk onnozel verhaal wel geloven Wat zeur je nou met bewijs ? Ga het gewoon proberen. Als het niet lukt, DAN kan je pas beginnen met zeuren. [-Spider-] Reageren
lvpd Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hey iedereen ik was gta sa aa het spelen en ik had de cheat van de vliegende auto's gedaan(lekerr vliegen ) en ik stort in het water maar je kunt dan niet uitstappen(dat wist ik al) dus ik dacht doe ik de cheats v/d oneindige longcapaciti(of zoiet) en mijn auto zinkt en ik was op de bodem en ik geef gas en wat denk je? inderdaad ik reed op de bodem ( ik moet effe wel zeggen dat het wel heeel traag gaat) en zo kunje als je wil zelfs ook trug aan land gaan B) hij(of zij) heeft wel gelijk ik heb het ook al eens ggedaan :ph34r: :ph34r: gtas RULEZZZZZZZZZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.