yourick Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Hallo ik was daarstrak aan men geluide bezig en nu crasht hij in het , menu Kan dat ? Zo jah kan iemand mij dan bank 109 Geven Aub Bewerkt: 14 februari 2009 door yourick Reageren
K.O. Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Voor het aanvragen van bestanden kun je de volgende keer gewoon in dit topic een bericht plaatsen. Daar is geen nieuw topic voor nodig. Ook is het handig als je wat duidelijk verteld wat je precies wilt hebben. Nu begrijp ik ook wel dat het om GTA San Andreas' audio/SFX/GENRL/bank_109/ gaat, maar da's niet voor iedereen gelijk duidelijk. Goed, hier zijn je bestandjes. De volgende keer niet vergeten zelf backups te maken. bank_109.zip Edit: ik zie net dat je al een bericht in dat topic hebt geplaatst. Waarom plaats je én daar een bericht én maak je een nieuw topic aan? Beetje dubbelop... Bewerkt: 14 februari 2009 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.