Royce Da 5'9'' Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Die muziek van Starwars vond ik wel leuk :lol: Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 die van 2 fats 2 furious intro is wel mooi B) Reageren
Thabit Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 De soundtrack van The Pirates of the Caribean. Ik weet niet hoe die heet.. Reageren
Scott16 Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 James Bond liedje vindt ik erg cool. En een paar liedjes uit The Matrix Reloaded zijn erg leuk, vooral die ene van de snelweg scene.. :rolleyes: Reageren
SWYV Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 ik vind muzieks van film "Mary Poppins" ook keimooi om te luisteren Reageren
.Maze. Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 LOTR zeker de muziek van Howard Shore schitterend.... B) Reageren
Esther Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Ik vind de Disney film The Lion King een hele mooie intro song hebben, en ook als hij ouder is en hij ontmoet zijn vader die dood is door naar de wolken te kijken, dan wordt er ook een heel mooier nummer gedraaid, daar krijg ik gewoon helemaal kippevel van.... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 was 1 van die nummers niet geschreven door Elton John? ik dacht het wel? Reageren
Esther Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 was 1 van die nummers niet geschreven door Elton John? ik dacht het wel? Ja klopt, de intro die is geschreven door Elton en ook nog een stukje dat als Simba Nala weer tegenkomt na zo'n vele tijd elkaar niet gezien te hebben, alleen dat andere stukje waar ik het ook over had is niet door Elton geschreven, ik heb ook geen flauw idee wie dat wel geschreven heeft. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Die intro is dat niet 'Circle of life' :unsure: From the day we arrive on the planet And blinking, step into the sun There's more to be seen than can ever be seen More to do than can ever be done Some say eat or be eaten Some say live and let live But all are agreed as they join the stampede You should never take more than you give (Chorus) In the Circle of Life It's the wheel of fortune It's the leap of faith It's the band of hope Till we find our place On the path unwinding In the Circle, the Circle of Life Some of us fall by the wayside And some of us soar to the stars And some of us sail through our troubles And some have to live with the scars There's far too much to take in here More to find than can ever be found But the sun rolling high Through the sapphire sky Keeps the great and small on the endless round (Chorus repeats) On the path unwinding In the Circle, the Circle of Life. die weet ik wel, me zus is helemaal gek van musicals en die zoekt zich al rot naar de orginle Lion king songs Reageren
Yohan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 LotR heeft echt geweldige muziek.. (Howard Shore) Dat deuntje van Beverly Hills Cop blijft echt de hele dag hangen.. Die intro van Pulp Fiction was al helemaal geweldig Zelfde geld voor die van PoTC.. (Pirates Of The Carrbibean) weet iemand trouwens al wat over deel 2..? :huh: En Kingdom Of Heaven had ook geweldige muziek.. B) Reageren
Trax Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 weet iemand trouwens al wat over deel 2..? :huh: Pirates of the Carribean; Dead Man's Chest Zo gaat hij heten. Komt in 2006 uit, Johnny Depp en Orlando Bloom zullen weer meespelen. Er zijn natuurlijk allemaal bekenden weer bij, Elisabeth Swann en Barbossa zitten er ook weer in Reageren
Yohan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 weet iemand trouwens al wat over deel 2..? :huh: Pirates of the Carribean; Dead Man's Chest Zo gaat hij heten. Komt in 2006 uit, Johnny Depp en Orlando Bloom zullen weer meespelen. Er zijn natuurlijk allemaal bekenden weer bij, Elisabeth Swann en Barbossa zitten er ook weer in ThnQ Se7en.. Wat ik trouwens ook wel een coole soundtrack vind is ook de intro van 2F2F die is van Ludacris als ik me niet vergis.. ''Act A Fool'' B) Reageren
Arjen Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 'Pump it up' en 'Oye' van 2F2F zijn ook lekker. :rolleyes: Reageren
-Richard- Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Die intro is dat niet 'Circle of life' :unsure: Dat was volgens mij idd de intro ...en ook nog een stukje dat als SimbaNala weer tegenkomt na zo'n vele tijd elkaar niet gezien te hebben... Dat was toch: Can you feel the love tonight (ook van Elton John, volgens mij was alles van Elton.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.