Esther Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Die intro is dat niet 'Circle of life' :unsure: Dat was volgens mij idd de intro ...en ook nog een stukje dat als SimbaNala weer tegenkomt na zo'n vele tijd elkaar niet gezien te hebben... Dat was toch: Can you feel the love tonight (ook van Elton John, volgens mij was alles van Elton.) Ja je hebt helemaal gelijk, can you feel the love tonight is ook van Elton John, dat wist ik wel, alleen als Simba nadat ie Nala weer ontmoet had, dan praat op een gegeven moment zijn vader tegen hem in de vorm van een wolk, die is volgens mij niet geschreven door Elton, je hoort hem ook helemaal niet zingen, ik vroeg mij af wie dat nummer geschreven heeft, of hoe dat nummer heet. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) zal dat niet zijn: Endless Night? vanJulie Taymor? Bewerkt: 12 mei 2005 door The Outlaw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.