dn_mathias Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Weet er iemand hoe je een dodo naar beneden haalt ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Een Dodo uit de lucht halen zou in theorie mogelijk moeten zijn, maar het is veel handiger om er eentje te stelen op Los Santos International Airport. Zoals je op deze pagina kunt zien zal de Dodo daar namelijk altijd spawnen. Op die kaart is ook te zien dat er twee zullen spawnen op Easter Bay Airport in San Fierro, maar deze zullen daar pas verschijnen na het voltooien van de Flight School. Edit: Ik vergat er bij te vermelden dat er op Las Venturas Airport ook een aantal Dodo's zullen spawnen, wanneer je officieel toegang tot die stad hebt. Veel succes! Bewerkt: 14 februari 2009 door Silverbyte Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Een dode neerhalen doe je het makkelijkst met een Heat Seeking Rocket Launcher Je mikt ermee op de Dodo. Dan krijg je een groen circeltje om de Dodo. Als dat circeltje rood wordt, heb je een lock-on en moet je schieten! De raketten zullen de Dodo dan volgen en hem neerhalen. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik bedoel als je aan het vliegen bent Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik bedoel als je aan het vliegen bent Je kunt een Dodo eventueel vanuit de lucht bestoken met een Hydra. Wanneer je de Dodo in het zicht hebt kun je je vizier op hem 'locken'. Op de PC doe je dit met de Spatiebalk, op de PS2 met de 'R1'-knop en op de Xbox met de 'X'-knop. Je zult nu opnieuw een groen cirkeltje zien verschijnen. Wanneer deze rood kleurt, vuur je de raketten af, en de rest gebeurt praktisch vanzelf. Het afvuren van de hittezoekende raketten doe je op de PC met de 'Control'-toets, op de PS2 met de 'L1'-knop, en op de Xbox met de 'A'-knop. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.