Jump to content

gta 4 loopt vast na tijdje spelen


buksbunnie

Recommended Posts

hallo trouwe gta 4 spelers,

ik speel gta4 meestal op mijn laptop omdat die het spel prima draait. ik speel niet veel op mijn pc omdat deze na een tijdje spelen vastloopt. het beeld bevriest dan en het scherm wordt helemaal blokkerig. ik vraag me echt af wat hier de oorzaak van kan zijn. ik hoop dan ook dat iemand mij hier verder mee opweg kan helpen. mijn pc is een intelc2d e6400 @ 2.13GHz. ik heb een nvidia gforce 8600GTS videokaart en 3 gb werkgeheugen. mijn pc is verder schoon van binnen( stof enzo) ik heb aardig wat koeling in het apparaat. een zalman cpu koeler en voor en achter een 12cm fan die van voor naar achter over de harde schijf en langs de gpu een stevige luchtstroom laat lopen(uiteraard ook een fan op de grafische kaart). ik kan met temperatuur monitor progjes ook geen oneffenheden ontdekken. temperaturen zijn hetzelfde als bij normale werkzaamheden. ik heb de laatste updates geinstalleerd: zoals de title update van 23 januari en de laatste graphic drivers van nvidia. ik heb inmiddels mijn pc aardig leeg gemaakt, veel bullshit programma's eraf gegooit. ruimte vrijgemaakt, register opschonen, enz.enz.

ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat de oorzaak kan zijn en evt oplossingen kan aandragen.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo trouwe gta 4 spelers,

ik speel gta4 meestal op mijn laptop omdat die het spel prima draait. ik speel niet veel op mijn pc omdat deze na een tijdje spelen vastloopt. het beeld bevriest dan en het scherm wordt helemaal blokkerig. ik vraag me echt af wat hier de oorzaak van kan zijn. ik hoop dan ook dat iemand mij hier verder mee opweg kan helpen. mijn pc is een intelc2d e6400 @ 2.13GHz. ik heb een nvidia gforce 8600GTS videokaart en 3 gb werkgeheugen. mijn pc is verder schoon van binnen( stof enzo) ik heb aardig wat koeling in het apparaat. een zalman cpu koeler en voor en achter een 12cm fan die van voor naar achter over de harde schijf en langs de gpu een stevige luchtstroom laat lopen(uiteraard ook een fan op de grafische kaart). ik kan met temperatuur monitor progjes ook geen oneffenheden ontdekken. temperaturen zijn hetzelfde als bij normale werkzaamheden. ik heb de laatste updates geinstalleerd: zoals de title update van 23 januari en de laatste graphic drivers van nvidia. ik heb inmiddels mijn pc aardig leeg gemaakt, veel bullshit programma's eraf gegooit. ruimte vrijgemaakt, register opschonen, enz.enz.

ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat de oorzaak kan zijn en evt oplossingen kan aandragen.

Hee,

Je moet wachten tot er een nieuwe patch komt, er is volgens mij net 1 uitgekomen die je probleem weer verhelpt ;) Dus download de patch en als het niet werkt moet je wachten totdat er weer een nieuwe patch komt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter aanvulling op het bericht hierboven.

De patches voor de PC versie van GTA IV kun je hier downloaden.

helaas heb ik al de patches al binnen en heeft dit mijn crashes niet verholpen. iig bedankt voor jullie reactie. ik hoop dat mensen misschien andere oplossingen hebben hiervoor

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet zeker dat je scherm okee is, dus dat hij het bij andere spellen niet doet?

mijn scherm is ok, ik heb het al wel een tijdje maar bij andere spellen doet ie het niet. ik speel ook nog wel eens gta samp. en meer van dit soort spellen. maar tis nu eenmaal een zware game dus ik weet op dit moment niets helemaal zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...