Luccie1997 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Hey GTA-freaks (net als ik), Nog nooit eerder vertoond op GTA kun je nu op het internet. Mijn vraag is, of je bijvoorbeeld voor de politie of bij Burger Shot kunt werken. (Bij politie bedoel ik dus niet via die police computer) Bij voorbaad dank, Luccie1997 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Helaas is dit niet mogelijk. Alleen via de police computer kun je taken volbrengen voor de politie, maar dit is dus niet wat je bedoelde. In de Burger Shot, Clucking bell, e.d. kun je ook niet werken. Je kan natuurlijk wel doen alsof, maar de vraag is of je dat leuk vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Nee, jammer genoeg kan dit niet. Misschien in de DLC? Je kunt wel voor Roman werken, dan moet je mensen ophalen/wegbrengen met de taxi[/font]. Op het gebied van 'werken' kun je in GTA IV minder doen dan in GTA SA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Zou een idee zijn voor de volgende GTA? Dan verveel je je minder, want dan kun je ook werken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Zou een idee zijn voor de volgende GTA?Dan verveel je je minder, want dan kun je ook werken zou wel vet zijn een keer wat anders dan mensen vermoorden en drugsdeals aan gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Zou een idee zijn voor de volgende GTA?Dan verveel je je minder, want dan kun je ook werken zou wel vet zijn een keer wat anders dan mensen vermoorden en drugsdeals aan gaan Inderdaad, dat je gewoon op internet op zo'n banensite kan gaan en ergens kunt gaan werken. Sta je daar bij Burger Shot burgers te bakken of bij AutoEroticar auto's te verkopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flying_rat Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Lijkt me dus helemaal niks! 1 vervelende klant, en dan schiet ik hem waarschijnlijk helemaal kapot. Dag klant dag baan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Lijkt me dus helemaal niks!1 vervelende klant, en dan schiet ik hem waarschijnlijk helemaal kapot. Dag klant dag baan Lol Dan ga je toch bij autoeroticar werken? XD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Zolang het maar niet verplicht is kan het wel leuk zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Of gewoon hetzelfde als in GTA VC. Dat je gewoon je eigen bedrijf kan kopen en runnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Of gewoon hetzelfde als in GTA VC.Dat je gewoon je eigen bedrijf kan kopen en runnen. Dat lijkt me idd wel wat ja. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Eigenlijk moet Rockstar is een GTA op basis van de Gta-spelers maken. Dus dat we gewoon zeggen wat we in de game willen, en de beste ideeen maken ze in het spel. Dat zou wel vet zijn, dan is er voor iedereen iets. Maar ik denk dat ik Rockstar niet kan overhalen met mijn ideeen. Bewerkt: 15 februari 2009 door Gta Bram Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Haha ja xd maar werken lijkt mij ook wel wat jammer dat het niet kan Grtzz, TBOGG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 JE kan ook drugs rond brengen voor LJ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Ja, en auto's jatten voor Stevie. Maar dat is allemaal illegaal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts