Jay; Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Ziet er niet slecht uit maar de render is er alleen maar op achteruit gegaan qua kwaliteit. Je kan er best wat aan doen maar laat de render in z'n originele waarde. Voor de rest zijn het mooie, goed geplaatste textures. An de tekst kan je nog werken en verder had ik nog wat andere spannende effecten gezien. Ik vind het leuk maar ben niet erg onder de indruk. Bewerkt: 14 februari 2009 door Jay; Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ziet er niet slecht uit maar de render is er alleen maar op achteruit gegaan qua kwaliteit. Je kan er best wat aan doen maar laat de render in z'n originele waarde. Voor de rest zijn het mooie, goed geplaatste textures. An de tekst kan je nog werken en verder had ik nog wat andere spannende effecten gezien. Ik vind het leuk maar ben niet erg onder de indruk. Ik snap niet echt dat de je vindt dat de render achteruit is gegaan. hij oogt toch HQ volgens mij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.