gta dylan Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Heey allemaal! Ik heb dit topic opgestart omdat we hier kunnen praten over het einde van F.E.A.R. 2. Ik heb 1 vraag: Op het einde van F.E.A.R. 2 zit je in die stoel zodat Alma je niet kan adsorberen. Maar helemaal op het einde komt ze naar je toe, pakt ze je hand en legt ze die op haar buik want ze is zwanger. Zou Alma nu toch vriendelijk zijn??[/font] Reageren
Dieko Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Je kan zulke soort vragen stellen in het F.E.A.R 2 topic Klik! Reageren
SlaveZero Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Ik vind het gewoon een vaag einde, maar ja , dat kan je verwachten bij een fear spel. Is Becket degene die haar zwanger heeft gemaakt? en hoe eindigt het met morales? Ik had na de credits nog een eindfilmpje verwacht met iets meer uitleg... maar wel een cool spel. Bewerkt: 15 februari 2009 door SlaveZero Reageren
gta dylan Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Het is inderdaad een cool einde... Het mooie eraan vind ik dat je ziet dat Alma niet helemaal pure-evil is. Je ziet dat ze een gevoelige kant heeft en dat ze die ook wilt laten zien. Reageren
thug Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 en jawel in de OPM stond er dat er een derde in ontwikkeling is. voor de fans heel leuk waarschijnelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.