The Hulk Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Dit is mijn 5e creatie en ik heb weer wat aardig tutorials van het forum geprobeerd. Ik ben er zelf erg trots op voor mijn niveau. Dit is hem: Graag tips en een cijfer! Bewerkt: 14 februari 2009 door The Hulk Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Dit is mijn 5e creatie en ik heb weer wat aardig tutorials van het forum geprobeerd. Ik ben er zelf erg trots op voor mijn niveau. Dit is hem: Graag tips en een cijfer! Je TEKST. Neem eens gewoon IMPACT / VERDANA , in een groot lettertype. En dan wat textures erover, is mooier dan dit Sig is ok ,BG ook , die texture's opacity zou je beter verlagen. KIU Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Dit is mijn 5e creatie en ik heb weer wat aardig tutorials van het forum geprobeerd. Ik ben er zelf erg trots op voor mijn niveau. Dit is hem: Graag tips en een cijfer! Je TEKST. Neem eens gewoon IMPACT / VERDANA , in een groot lettertype. En dan wat textures erover, is mooier dan dit Sig is ok ,BG ook , die texture's opacity zou je beter verlagen. KIU Oke Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Dit is mijn 5e creatie en ik heb weer wat aardig tutorials van het forum geprobeerd. Ik ben er zelf erg trots op voor mijn niveau. Dit is hem: Graag tips en een cijfer! Je TEKST. Neem eens gewoon IMPACT / VERDANA , in een groot lettertype. En dan wat textures erover, is mooier dan dit Sig is ok ,BG ook , die texture's opacity zou je beter verlagen. KIU Oke Als je wat veranderd hebt Post dan : V1 ... V2 ... Reageren
XiPE Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Offtopic: Heb je mijn tutorial gebruikt ? ^^ Ontopic: Tekst is inderdaad niet mooi, je kan hem beter gewoon horizontaal typen, in een simpel letterype (Arial, Times new roman, Verdana , ...), dat is mooier. De render mag ook ingeblend worden, dit is daarvoor een zeer goede tutorial. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14559 Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Offtopic: Heb je mijn tutorial gebruikt ? ^^Ontopic: Tekst is inderdaad niet mooi, je kan hem beter gewoon horizontaal typen, in een simpel letterype (Arial, Times new roman, Verdana , ...), dat is mooier. De render mag ook ingeblend worden, dit is daarvoor een zeer goede tutorial. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14559 Ja ik had inderdaad jouw tutorial gebruikt erg goede tutorial. Dit zijn ze: V1: V2: Zeg AUB even welke van de 2 je het mooist vind en geef ze allebei een cijfer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.