arnie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Heb jij juiced? Ik heb er een demo van, echt een cool spel. Maar ik vind nfsu en midnight club toch nog leuker, ook al heb je bij juiced schade Hier een paar afbeeldingen Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Heb je dit met een eigen camera gemaakt. Want op internet staan er screens die er een stuk beter uitzien. Nog niet denderend maar ja... Ow en je had dit beter in het gamesfotum kunnen zetten Bewerkt: 2 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren
arnie Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Ja, sorry, verkeerd gezet :guilty: Ja, ik heb het met men eigen fototoestel gemaakt, dus sorry voor de slechte screens Maar wel cool getunede karren he Bewerkt: 2 mei 2005 door arnie Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Maar er moet ook nog een juiced uitkomen. Volgens mij is dit geen juiced of wel? Oke met je eigen camera. Vandaar. Ja je auto's zijn wel gaaf getund. Bewerkt: 2 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren
arnie Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ja, dit is juiced, maar er komt binnenkort een nieuwe versie ervan uit, juiced online ofzoiets, ik weet het niet goed Reageren
Arjen Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Lol, rip off van NFS Underground? Ziet er wel leuk uit.. :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Vind het er maar lelijk uitzien.. veelste blokkerig Reageren
Arjen Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Vind het er maar lelijk uitzien.. veelste blokkerig Het is ook een demo, de 'full game' zal er beter uit zien natuurlijk. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Vind het er maar lelijk uitzien.. veelste blokkerig mijn 1e indruk is ook dat het er niet uitziet zo als het er hoort te zien, oke het is een demo, maar ik dacht dat de demo altijd het voorproefje was van de game, ben er nu de beelden te hebben gezien niet al te enhousiast over <_< Reageren
Invisible_M Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 ik vind het egt onin dat ze nu een ''geupdate'' juize uitbrengen. gewoon nog steeds dom! :angry: Reageren
Samurai Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Nee juiced is nooit uitgebracht, Eerst zou ie in november 2004 uitkomen maar de uitgeverij ging failliet, een andere uitgeverij heeft de rechten gekocht, eraan gesleuteld en binnenkort is ie uit Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Nee juiced is nooit uitgebracht, Eerst zou ie in november 2004 uitkomen maar de uitgeverij ging failliet, een andere uitgeverij heeft de rechten gekocht, eraan gesleuteld en binnenkort is ie uit ik heb de demo gespleed wat een stink schijt game zeg.. ik speel n0g liever Kirby met mijn br0ertje <_< Reageren
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Ik denk wel dat et een vette game word! aan die screens te zien. ik heb de demo gespleed wat een stink schijt game zeg.. ik speel n0g liever Kirby met mijn br0ertje wat is er mis met kirby? :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 veel :lol: Mag ik jou vriendelijk verzoeken om de GTAforum Forumregels te lezen. :blink: btw. De kwaliteit van deze screenshots zijn zeer laag, dat komt omdat ze in .GIF zijn opgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.