Jump to content

2 nieuwe signatures:

Recommended Posts

Geplaatst:

Plaatje 1: Deze vind ik iets minder ik vind hem een beetje te donker en saai het komt er niet echt uit. De letters zijn wel goed zichtbaar. 7.6/10

Plaatje 2: Deze vind ik het mooist Messi en Henry komen er erg mooi uit en de achtergrond past er goed bij. Het lijkt net alsof ze echt aan het rennen zijn. Alleen de letters zijn niet goed zichtbaar. 8.7/10

Geplaatst:
Plaatje 1: Deze vind ik iets minder ik vind hem een beetje te donker en saai het komt er niet echt uit. De letters zijn wel goed zichtbaar. 7.6/10

Plaatje 2: Deze vind ik het mooist Messi en >>>Henry<<< komen er erg mooi uit en de achtergrond past er goed bij. Het lijkt net alsof ze echt aan het rennen zijn. Alleen de letters zijn niet goed zichtbaar. 8.7/10

Naar mijn weten speelt Henry niet bij Real Madrid. :N

Ontopic: tomen888, ze zijn prachtig geworden. Goeie lichteffecten, goede achtergronden en mooie render. Top. _O_

Geplaatst:

Plaatje 2: Deze vind ik het mooist Messi en >>>Henry<<< komen er erg mooi uit en de achtergrond past er goed bij. Het lijkt net alsof ze echt aan het rennen zijn. Alleen de letters zijn niet goed zichtbaar. 8.7/10

Naar mijn weten speelt Henry niet bij Real Madrid. :N

Ontopic: tomen888, ze zijn prachtig geworden. Goeie lichteffecten, goede achtergronden en mooie render. Top. _O_

Hij leek erop dus ik ging er maar vanuit dat hij het was.

Geplaatst:

Ik ben zelf maar een beginner en ik ken nog niet better plaatjes maken.

Maar vind:

Plaatje 1: Knap gedaan maar vind het beetje standaard worden.Op de cc website waar ik zit heb iedereen bijna zo iets. 7/10 Links onder vind ik niks.

Plaatje 2: Vind het niet echt mij stijl zal zou iets niet zelf maken maar vind hem wel mooi.

9/10 perfect behalve dat randje onder hun.

Geplaatst:

Ik vind deze sigs erg mooi, maar een nadeel de renders moeten wat duidelijker, naar mijn mening zitten er teveel effecten/brushes/etc. over de renders heen, plaats ze eens bovenaan, en gebruik dan de blur tool bij de randjes van de render.

Geplaatst:

Dit is puur een kwestie van smaak, als ik ze erop zou zetten lijkt het wel erg opgeplakt. En de messi signature is met een stoc gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...