Jump to content

Camera


Max Payne7

Recommended Posts

Ik vind de camera heel irritant als je in een auto zit. Als je dan op een recht stuk rijdt, gaat die er een beetje linksachter ztitten. Wat was er mis mee toen hij nog in het midden zat? Waarom zouden ze dat gedaan hebben? Dat vraag ik met echt af...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de camera heel irritant als je in een auto zit. Als je dan op een recht stuk rijdt, gaat die er een beetje linksachter ztitten. Wat was er mis mee toen hij nog in het midden zat? Waarom zouden ze dat gedaan hebben? Dat vraag ik met echt af...

Dat hoort niet zo te zijn?

Bij mij op de PS3 heb ik dat niet hoor?

Over welke versie heb je het trouwens?

De PS3, de 360 of de PC versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de camera heel irritant als je in een auto zit. Als je dan op een recht stuk rijdt, gaat die er een beetje linksachter ztitten. Wat was er mis mee toen hij nog in het midden zat? Waarom zouden ze dat gedaan hebben? Dat vraag ik met echt af...

Dat hoort niet zo te zijn?

Bij mij op de PS3 heb ik dat niet hoor?

Over welke versie heb je het trouwens?

De PS3, de 360 of de PC versie?

PC, maar de auto zit bij mij altijd een heel klein beetje uit het midden, je kijkt altijd net tegen de bestuurders kant aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebben ze gedaan omdat het een realistisch gevoel geeft. bij de ps3 kun je de camera stand veranderen met select, met de xbox / pc weet ik het niet, daarvoor moet je even bij de instellingen kijken

Tuurlijk kan dit op de andere platformen ook...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebben ze gedaan omdat het een realistisch gevoel geeft. bij de ps3 kun je de camera stand veranderen met select, met de xbox / pc weet ik het niet, daarvoor moet je even bij de instellingen kijken

Tuurlijk kan dit op de andere platformen ook...

Hij bedoelde dat hij niet weet hoe het moet

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebben ze gedaan omdat het een realistisch gevoel geeft. bij de ps3 kun je de camera stand veranderen met select, met de xbox / pc weet ik het niet, daarvoor moet je even bij de instellingen kijken

Tuurlijk kan dit op de andere platformen ook...

JA, bij de pc gewoon met de muis!

Link to comment
Delen op andere websites

Camera is te veranderen (op PC) met je muis, of je moet op V drukken.

Maar dan nog, is de oudere look wel weg!

Ik krijg nu op de pc, als ik de auto van achteren zie, dat de camera te laag is. Man, ik zie soms de helft niet wat er voor me gebeurd!

Dan geef ik maar ff vlug een ros aan mn muis en dan gaat het weer 15 seconden goed.....

Anyway, de camera stand is niet altijd even handig, vooral als je een TE scherpe / snelle bocht maakt....erg leuk mn bak van voren te zien, maar zeer moeilijk sturen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...