thedutchrocks Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hoi ik ben achteraf teleur gestel want ik zie zie wit hier en daar. En ik heb eerst de achtergrond en toen de kledening en toen ze hoofd heb gedaan. Maar het lijk wel een beetje of ik de kleding en de achtergrond heb gelijk gedaan wat ik niet heb gedaan. Maar goed naar 20minuten werk.(en uren falen met ander foto`s) Eigenlijk een foto die ik 6/10 zal geven dus voldoende vond ik genoeg om debut mee de maken op de leukste forum van de wereld(slijmen val me zelfs van me eigen tegen maar het gaat mij om jou mening A.U.B beetje inhouden Voor ik het bewerkte: Daarna ) Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 sorry hoor, maar ik vind het er niet mooi uitzien. Het enigste wat er veranderd lijkt te zijn is het contrast. Volg eens een paar tutorials om beter te worden. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Het is er niet veel mooier op geworden, het originele vond ik beter. Volg een paar tuts dan zal het wel lukken, en ik geloof er niet in dat je er 20 Min. werk aan hebt gehad want ik deed aan mijn Audi R8 sig wel 5 Min. Reageren
Arthis Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Het is er niet veel mooier op geworden, het originele vond ik beter. Volg een paar tuts dan zal het wel lukken, en ik geloof er niet in dat je er 20 Min. werk aan hebt gehad want ik deed aan mijn Audi R8 sig wel 5 Min. Ja maar jij weet alle standaard dingen enzo. JIj hebt een nieuwe document, render geplaatst en wat filtertjes in een minuut gedaan, maar moet het allemaal nog ondekken, dat moet iedereen in het begin. Weet je toevallig nog hoelang jij over je eerste sig deed? ik moest heel veel vragen stellen en het duurde meerdere malen een paar uur voor ik m'n eerste sig klaar had (zie mijn gallerij voor relsutaat). @thedutchrocks: blijven oefenen, expirimenteren en probeer je wegwijs te maken in PS. Volg ook veel tuts (echt doen!) Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 bedankt ik voor de wwarheid ikzal door gaan \ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.