Pennywise The Clown Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Vliegen is de mooiste manier van reizen Verder weet ik niet zoveel van vliegtuigen af.. Niet alleen mooiste, maar ook veiligste.. Althans, in verhouding met andere vervoersmiddelen. Er vliegen dagelijks 30 duizend vliegtuigen over de hele wereld. De kans dat je betrokken bent bij een vliegtuigongeluk is één op de 11 Miljoen! Echter áls je in een vliegtuig zit, die op punt van neerstorten is, dan is de kans dat je het overleeft nihil. En dat maakt het voor de meeste mensen toch een beetje eng. Als een Bus of Trein in de problemen zit, kunnen ze remmen. Vliegtuigen hebben die luxe helaas niet. Ik heb zelf vliegangst, ondanks ik helemaal gek ben van vliegtuigen. (vooral airliners, geen straaljagers enzo) meer dan 90% van alle vliegtuig ongelukken heeft overlevenden. Ja, maar men houd er wel een trauma aan over... Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Vliegen is de mooiste manier van reizen Verder weet ik niet zoveel van vliegtuigen af.. Niet alleen mooiste, maar ook veiligste.. Althans, in verhouding met andere vervoersmiddelen. Er vliegen dagelijks 30 duizend vliegtuigen over de hele wereld. De kans dat je betrokken bent bij een vliegtuigongeluk is één op de 11 Miljoen! Echter áls je in een vliegtuig zit, die op punt van neerstorten is, dan is de kans dat je het overleeft nihil. En dat maakt het voor de meeste mensen toch een beetje eng. Als een Bus of Trein in de problemen zit, kunnen ze remmen. Vliegtuigen hebben die luxe helaas niet. Ik heb zelf vliegangst, ondanks ik helemaal gek ben van vliegtuigen. (vooral airliners, geen straaljagers enzo) meer dan 90% van alle vliegtuig ongelukken heeft overlevenden. Ja, maar men houd er wel een trauma aan over... Overal stukjes mens, het gegil de hele tijd in je kop. Dat zijn flink wat jaren therapie. Bewerkt: 23 februari 2009 door GTAGijsso Reageren
dynastus Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Vliegen is de mooiste manier van reizen Verder weet ik niet zoveel van vliegtuigen af.. Niet alleen mooiste, maar ook veiligste.. Althans, in verhouding met andere vervoersmiddelen. Er vliegen dagelijks 30 duizend vliegtuigen over de hele wereld. De kans dat je betrokken bent bij een vliegtuigongeluk is één op de 11 Miljoen! Echter áls je in een vliegtuig zit, die op punt van neerstorten is, dan is de kans dat je het overleeft nihil. En dat maakt het voor de meeste mensen toch een beetje eng. Als een Bus of Trein in de problemen zit, kunnen ze remmen. Vliegtuigen hebben die luxe helaas niet. Ik heb zelf vliegangst, ondanks ik helemaal gek ben van vliegtuigen. (vooral airliners, geen straaljagers enzo) meer dan 90% van alle vliegtuig ongelukken heeft overlevenden. Ja, maar men houd er wel een trauma aan over... Overal stukjes mens, het gegil de hele tijd in je kop. Dat zijn flink wat jaren therapie. Hoeft niet het ligt eraan wat je ziet en hoe je bent.Je kon beter zeggen:geen tot jaren therapie. Btw:dit word een quote pyramide XD Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Iemand die hier ook daad werkelijk zijn opleiding doet of zijn werk wilt voortzetten in de vliegtuig sector? Ikzelf ben nu bezig met een opleiding vliegtuig technicus en ondervind onderhand wel dat een vliegtuig niet zomaar in of uit elkaar gehaald mag worden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik wil naar Eelde gaan, naar de KLM Flight Acedemy. Een opleiding voor burgerluchtvaart. Maar ik ga het wel proberen bij de Luchtmacht. Wie weet. De kans is heel klein maar er is een kans. Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik ben keihard aan het werken om naar HAVO te gaan zodat ik mijn opleiding kan beginnen. (Ik heb VMBO-T) Wie verzamelt er vliegtuigmodellen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.