Dennizzzz Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Ik heb nu RCT3 (Roller coaster Tycoon 3).. Maar na een tijdje te hebben gespeeld..(10-20 minuten) Valt het spel uit en dan krijg je zoon rapport (zie screen) En soms valt het spel uit en gaat het zelfs over naar blauw beeld waardoor ik de pc opnieuw moet opstarten.. Screen van probleem rapport: De rood omcirkelde dingen...De rest ging even fout toen ik het wouw opstellen voor het maken van de screen.. En het blauwe beeld kan je je zelf wel voorstellen.. [[ik start het spel gewoon op en start de sandbox mode (zonder geld)]] Kan iemand mij helpen?? zodat ik het weer normaal kan spelen?? Als ik iets niet goed uitleg even zeggen Bewerkt: 2 mei 2005 door Dennizzzz Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Precies hetzelfde probleem wat jij hebt met RCT3 had ik pas ook!! Op 2 site's heb ik gevraagd hoe ik dit kon oplossen, ze raadde me aan mijn videokaart drivers opnieuw te installeren. Dat had ik gedaan, maar ik kreeg nog steeds die fout. Dus toen heb ik er een nieuw besturingsprogramma opgezet en ik heb er geen last meer van . Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Precies hetzelfde probleem wat jij hebt met RCT3 had ik pas ook!! Op 2 site's heb ik gevraagd hoe ik dit kon oplossen, ze raadde me aan mijn videokaart drivers opnieuw te installeren. Dat had ik gedaan, maar ik kreeg nog steeds die fout. Dus toen heb ik er een nieuw besturingsprogramma opgezet en ik heb er geen last meer van . Nieuw besturingsprogramma? wat is dat precies, waar kan ik het krijgen? Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ik weet van die dingen ook niet heel veel af sorry, mijn vader heeft dat allemaal gedaan... misschien weten de mensen hier op het forum meer? Reageren
Renne Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) een besturingssysteem is iets zoals windows. Je kan het gemakkelijk krijgen in gewone pc winkels. Simsfan888: As je er niets van weet is het beter dat je gewoon niet reageert Bewerkt: 3 mei 2005 door og lock Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Simsfan888: As je er niets van weet is het beter dat je gewoon niet reageert Ik heb dezelfde fout gehad en ben die nu kwijt, als iemand dan verder kan helpen is dat toch goed B) Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 een besturingssysteem is iets zoals windows. Je kan het gemakkelijk krijgen in gewone pc winkels. Simsfan888: As je er niets van weet is het beter dat je gewoon niet reageert Maar mijn PC Is nog geen half jaar oud!! Ik zal even wat gegevens geven dan kunnen jullie mischien kijken of het ergens anders mee te maken heeft... AMD Athlon XP 2600+ 1.91 GHz, 512 MB Microsoft windows XP home edition Versie 2002 Als je meer gegevens nodig hebt of andere en je kan me dan wel helpen even melden graag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.