Chriskros Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik heb dus mijn spel uitgespeeld via de missieline. Maar ik heb wel nog probleempje, en ook een vraagje. Men probleem is, hoe vlieg je nu snel met zo'n hydra? ik zie zo allemaal filmpjes van mensen die zo zot snel daar mee kunnen vliegen en ik geraak niet vooruit. ik speel dit spel op PC en heb de besturing al bekeken, mar weet niet wat het probleem is. Dan is men 2e vraag, waar heb je ergens een overzicht waar ALLE voertuigen, boten, ... staan die in GTA SA verkrijgbaar zijn? en ook welke zeldzame auto's zijn er die je 1x in het spel ziet dmv een missie; maar anders nooit aangeraakt. Ik heb er nu 2 daarvan, die van The Thrut en die zwarte stretch; maar izjn er nog meer? Sry voor de spelfouten, en alvast bedankt, Mvg, Chriskros Reageren
m.o.d Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 de hydra? druk op numlock, en dan 2 of 8(weet niet meer) ingedrukt houden, tot je camera iets stottert, en gelijk weer verder gaat.. dan ga je als t goed is sneller overzicht? http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_(GTA_San_Andreas) hoop dat je me begrijpt! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik heb dus mijn spel uitgespeeld via de missieline.Maar ik heb wel nog probleempje, en ook een vraagje. Men probleem is, hoe vlieg je nu snel met zo'n hydra? ik zie zo allemaal filmpjes van mensen die zo zot snel daar mee kunnen vliegen en ik geraak niet vooruit. ik speel dit spel op PC en heb de besturing al bekeken, mar weet niet wat het probleem is. Dan is men 2e vraag, waar heb je ergens een overzicht waar ALLE voertuigen, boten, ... staan die in GTA SA verkrijgbaar zijn? en ook welke zeldzame auto's zijn er die je 1x in het spel ziet dmv een missie; maar anders nooit aangeraakt. Ik heb er nu 2 daarvan, die van The Thrut en die zwarte stretch; maar izjn er nog meer? Sry voor de spelfouten, en alvast bedankt, Mvg, Chriskros Op de Gtaforum/Gtagames Walktrough vind je álle informatie die er te vinden is over San Andreas, en andere GTA games. Vliegen met de Hydra doe je door de straalmotoren om te zetten naar de horizontale positie. Dit doe je door de numpad ´8´ ingedrukt te houden. Je ziet zelf zat de stuwraketten naar achteren draaien, en wanneer je dán op het knopje vooruit klikt vlieg je op de topsnelheid. Hier de gehele besturing(en) Reageren
Chriskros Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) de voertuigen heb ik nu, alleen niet de 'zeldzame' maar 8 dient voor topsnelheid, en 2 voor traag te gaan, zoals een koppeling bv.? Bewerkt: 14 februari 2009 door Chriskros Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Je moet maar eens beter opletten op de Hydra als je er mee vliegt en dan met name op de 4 straalmotoren aan de zijkanten (2 aan elke kant). Door deze naar beneden te kantelen kan je verticaal opstijgen en landen zoals met een helikopter. Door ze naar achter te richten ga je dus vooruit en is het weer meer een vliegtuig / straaljager, voor de besturing hiervan is je hierboven al antwoord gegeven. [meer informatie] Speciale en/of zeldzame voertuigen worden in de missiebeschrijvingen aangegeven, zoals de kogelvrije Walton, de kogelvrije Feltzer (ook vuur- en botsbestendig), de S.W.A.T. en de Phoenix. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.