Jump to content

Gta Iv Nico

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb eerst paar foto geknipt en geplakt en toen heb ik met kleuren en filters en overig om dit effect de krijgen.

Ik heb steeds met overdenken het verpest dus ik heb hier paar verandering in gedaan weining.

En zo bouw ik het op

Voor:(al vast wel geknipt en geplakt

292w4fk.jpg

Daarna

2myt4if.jpg

En doen ik had geupload kwam ik ineens op dit:

24wxdv4.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:

Effecten? Ik zie niet zoveel effecten, je hebt een paar plaatjes uitgeknipt en dan op een plaatje geplakt. Wat tekst erop, en het is kortom: lelijk. Sorry voor deze mening, maar doe dan File >>> Save for Web en selecteer .JPEG dan ziet het er mooier uit. ;) Heb je nog goede kwaliteit. :Y

Geplaatst:
Effecten? Ik zie niet zoveel effecten, je hebt een paar plaatjes uitgeknipt en dan op een plaatje geplakt. Wat tekst erop, en het is kortom: lelijk. Sorry voor deze mening, maar doe dan File >>> Save for Web en selecteer .JPEG dan ziet het er mooier uit. ;) Heb je nog goede kwaliteit. :Y
Ik weet niet zeker maar geloof dat in deze afbeelding had ik nog niet photoshop cs 4

btw waarom ineens na 2weken + regeren???

Geplaatst:
Hey is "then", niet "than"

Then gebruik je in een tijd

than voor : It's bigger than that

Ik wilde net hetzelfde zeggen :schater:

Dat dat niet klopte :puh:

Geplaatst:

Probeer wat meer te oefenen met effecten :Y

Je hebt het misschien net iets donkerder gemaakt .. en kijk naar photoshop fora, vind je wat tutorials

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...