thedutchrocks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Hoi ik heb eerst paar foto geknipt en geplakt en toen heb ik met kleuren en filters en overig om dit effect de krijgen. Ik heb steeds met overdenken het verpest dus ik heb hier paar verandering in gedaan weining. En zo bouw ik het op Voor:(al vast wel geknipt en geplakt Daarna En doen ik had geupload kwam ik ineens op dit: Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Effecten? Ik zie niet zoveel effecten, je hebt een paar plaatjes uitgeknipt en dan op een plaatje geplakt. Wat tekst erop, en het is kortom: lelijk. Sorry voor deze mening, maar doe dan File >>> Save for Web en selecteer .JPEG dan ziet het er mooier uit. Heb je nog goede kwaliteit. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Effecten? Ik zie niet zoveel effecten, je hebt een paar plaatjes uitgeknipt en dan op een plaatje geplakt. Wat tekst erop, en het is kortom: lelijk. Sorry voor deze mening, maar doe dan File >>> Save for Web en selecteer .JPEG dan ziet het er mooier uit. Heb je nog goede kwaliteit. Ik weet niet zeker maar geloof dat in deze afbeelding had ik nog niet photoshop cs 4btw waarom ineens na 2weken + regeren??? Reageren
Be4sT Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Hey is "then", niet "than" Then gebruik je in een tijd than voor : It's bigger than that Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Hey is "then", niet "than"Then gebruik je in een tijd than voor : It's bigger than that Ik wilde net hetzelfde zeggen Dat dat niet klopte Reageren
Ajaco Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Probeer wat meer te oefenen met effecten Je hebt het misschien net iets donkerder gemaakt .. en kijk naar photoshop fora, vind je wat tutorials Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.