TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 als ik gta lost and dammed koop en dan heb je de verhaal lijn van niko en van jonny ben ik dan de ene keer jonny en de andere keer niko of hoe zit dat? of moet ik als ik het spel start kiezen welke persoon ik kies ???? ik snap er helmaal niks meer van Alvast Bedankt Grtzz, TBOGG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Gta Lost and Damned is volgens mij een heel ander spel als Gta IV (gewone versie). Dus als je Lost and Damned speelt ben je Johnny en bij IV (gewone) ben je Niko. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ow ik dacht dat het een uitbrijding was want je hebt toch wel gta iv nodig om hem te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ja dat is het volgens mij ook. Maar ik denk dat je als je GTA IV hebt opgestart, kunt kiezen welke je gaat doen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ik snap er niks ook helemaal niks meer van Maar volgens mij zijn dit soort details nog helemaal niet bekend. Ik kan het mis hebben hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Nou ik weet niet maar hij komt over 2 dangen al uit ;o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizold Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Het lijkt mij dat de uitbreiding als een geheel nieuw spel gezien word. Alleen dan heb je er geen cdtje van maar speel je het van je harde schijf. Dus in main menu van Xbox kun je dan normale GTA kiezen (zoals we gewend zijn met Niko) of je kan de uitbreiding kiezen en dan speel je met Johnny. Dit lijkt mij het meest logische (vooral alsje naar andere spellen kijkt met een uitbreiding) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Het lijkt mij dat de uitbreiding als een geheel nieuw spel gezien word. Alleen dan heb je er geen cdtje van maar speel je het van je harde schijf.Dus in main menu van Xbox kun je dan normale GTA kiezen (zoals we gewend zijn met Niko) of je kan de uitbreiding kiezen en dan speel je met Johnny. Dit lijkt mij het meest logische (vooral alsje naar andere spellen kijkt met een uitbreiding) Helemaal correct. The Lost and Damned is een geheel nieuw spel, waarbij je met slechts één hoofdpersonage speelt, in dit geval Johnny Klebitz. De uitbreiding kruist de verhaallijn van GTA IV, wat wil zeggen dat je Niko, die Johnny in GTA IV enkele keren ontmoet ook zult ontmoeten en de missies waarin hij betrokken is uit een nader oogpunt zult spelen. Je zult beide games dus nog steeds apart kunnen opstarten uit het main menu van de Xbox 360. Meer informatie: WikiGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ah dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Maar je zal GTA IV dan moeten installeren op je HDD? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Maar je zal GTA IV dan moeten installeren op je HDD? GTA IV staat er als het goed is al op, anders zou je TLATD nooit kunnen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Huh :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizold Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Gta 4 speel je vanaf een cd.. Je kan deze inderdaad ook op je HDD instaleren zodat je het lawaai van je dvdspeler niet meer hoort. De uitbreiding is alleen te downloaden vanaf internet dus die moet altijd vanaf je HDD gespeeld worden.. Weet iemand misschien al hoe groot de download is? Ik heb nog 7 gig ruimte, is wel genoeg toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) hoe zet je die dan op je hdd dat wil ik opzich ook wel hoeveel gb zou ik niet weten maar mijn hdd is 120 gb ik heb xbox elite Bewerkt: 15 februari 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-JM Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ik vraag me af hoeveel ze er gemaakt hebben en vraag me af of het ook op kan gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.