Jump to content

gta lost and dammed


TheBestOf GTA-Games

Recommended Posts

als ik gta lost and dammed koop

en dan heb je de verhaal lijn van niko en van jonny ben ik dan de ene keer jonny en de andere keer niko of hoe zit dat?

of moet ik als ik het spel start kiezen welke persoon ik kies ????

ik snap er helmaal niks meer van

Alvast Bedankt

Grtzz, TBOGG ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij dat de uitbreiding als een geheel nieuw spel gezien word. Alleen dan heb je er geen cdtje van maar speel je het van je harde schijf.

Dus in main menu van Xbox kun je dan normale GTA kiezen (zoals we gewend zijn met Niko) of je kan de uitbreiding kiezen en dan speel je met Johnny.

Dit lijkt mij het meest logische (vooral alsje naar andere spellen kijkt met een uitbreiding)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij dat de uitbreiding als een geheel nieuw spel gezien word. Alleen dan heb je er geen cdtje van maar speel je het van je harde schijf.

Dus in main menu van Xbox kun je dan normale GTA kiezen (zoals we gewend zijn met Niko) of je kan de uitbreiding kiezen en dan speel je met Johnny.

Dit lijkt mij het meest logische (vooral alsje naar andere spellen kijkt met een uitbreiding)

Helemaal correct. The Lost and Damned is een geheel nieuw spel, waarbij je met slechts één hoofdpersonage speelt, in dit geval Johnny Klebitz. De uitbreiding kruist de verhaallijn van GTA IV, wat wil zeggen dat je Niko, die Johnny in GTA IV enkele keren ontmoet ook zult ontmoeten en de missies waarin hij betrokken is uit een nader oogpunt zult spelen. Je zult beide games dus nog steeds apart kunnen opstarten uit het main menu van de Xbox 360.

Meer informatie: WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 speel je vanaf een cd.. Je kan deze inderdaad ook op je HDD instaleren zodat je het lawaai van je dvdspeler niet meer hoort.

De uitbreiding is alleen te downloaden vanaf internet dus die moet altijd vanaf je HDD gespeeld worden..

Weet iemand misschien al hoe groot de download is? Ik heb nog 7 gig ruimte, is wel genoeg toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...