ACID Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Hoi ik heb een vraagje over Wolfenstein ET Welke mod is dit, want er is een hele andere HUD enzo (Zie plaatje) Reageren
Dieko Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Als het goed is kan je het zien als het speel laadt bij het vakje met de info Reageren
ACID Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Dat weet ik wel, Maar ik heb dit plaatje op internet gevonden, En het lijkt me wel een vette mod. Reageren
Dieko Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Dat weet ik wel,Maar ik heb dit plaatje op internet gevonden, En het lijkt me wel een vette mod. Of misschien kan je het in opties veranderen van dit lijkt niet op Jaymod. Reageren
ACID Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het lijkt een klein beetje op NoQuarter, Iemand nog ideeën ? Reageren
Dieko Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het lijkt een klein beetje op NoQuarter,Iemand nog ideeën ? NoQuarter is beetje rood kleurachtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.