Jump to content

San Andreas sluit af na 50% laden

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet niet zeker of ik hem hier moet plaatsen..

Ik heb een Faggio vervangen voor een Gilera Runner met SAMI, maar nu laadt SA maar tot 50% en sluit dan af.

Dat is wel eens eerder gebeurd (ook na modden van Faggio), maar dan kon ik de mod gewoon weer uninstallen. Nu heb ik dat geprobeerd, maar hij gaf een foutmelding en nu staat de Gilera Runner niet meer bij de geïnstalleerde mods. Hoe kan ik dit oplossen? Misschien door de originele Faggio-bestanden te installeren met SAMI?

Geplaatst:
Weet niet zeker of ik hem hier moet plaatsen..

Ik heb een Faggio vervangen voor een Gilera Runner met SAMI, maar nu laadt SA maar tot 50% en sluit dan af.

Dat is wel eens eerder gebeurd (ook na modden van Faggio), maar dan kon ik de mod gewoon weer uninstallen. Nu heb ik dat geprobeerd, maar hij gaf een foutmelding en nu staat de Gilera Runner niet meer bij de geïnstalleerde mods. Hoe kan ik dit oplossen? Misschien door de originele Faggio-bestanden te installeren met SAMI?

Ten eerste raad ik je aan om niet meer met SAMI mods te installeren.

Gebruik bijvoorbeeld GGMM, dit is een heel handig programma van GTAGarage.

Ten tweede zou je in het bestanden aanvraag topic, de originele Faggio bestanden aanvragen.

Nog veel plezier met je mods! :)

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:
Dankje voor je antwoord! Maar waarom is GGMM beter dan SAMI? Ik vond SAMI namelijk wel heerlijk simpel :)

SAMI levert veel problemen, zoals crashes en dat soort dingen.

GGMM is, naar mijn mening, erg makkelijk om te gebruiken en is speciaal gemaakt voor voertuig/wapen mods.

Grtz Devanna

Geplaatst:

Het is nu eenmaal zo dat SAMI regelmatig problemen geeft. Vooral het modden van scooters en boten geeft eigenlijk vaker problemen dan dat het werkt. GGMM heb ik zelf nooit erg veel mee gewerkt, maar mocht je daar ook problemen mee ondervinden, dan raad ik je toch echt aan om IMG Tool te gebruiken. Dit is eigenlijk het enige programma dat gegarandeerd werkt. Als je daar fouten bij krijgt, zijn ze in 99% van de gevallen te wijten aan jezelf.

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...