Donald F. Duck Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Ik weet niet zeker waar dit hoort, maar ik denk hier. Ik heb Call and Collect uitgespeeld, en volgens het missieoverzicht op WikiGTA zou ik nu Harboring a Grudge vrij moeten spelen: (ik heb de desbetreffende lijn rood gemaakt) Het enige probleem: er staat geen op mijn radar... Weet iemand hoe ik deze missie vrijspeel? Bewerkt: 15 februari 2009 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Die blip staat er waarschijnijk omdat je nog niet door die 'unknown caller' gebeld bent. Ik denk dat je gewoon verder moet gaan met andere missies, en dan zal hij vanzelf wel bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Euhm ik heb Francis zijn Missie's al gedaan maar ik kan ook geen missie's van Packie krijgen:O Zie nu pas dat je die hoort te krijgen:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Die blip staat er waarschijnijk omdat je nog niet door die 'unknown caller' gebeld bent. Ik denk dat je gewoon verder moet gaan met andere missies, en dan zal hij vanzelf wel bellen. Voor zover ik weet is het geen Unknown Caller, omdat dan wel de komt te staan omdat je niet weet wie je opdrachtgever is. Call and Collect (die ik heb gedaan, omdat Final Interview bij mij ook is afgestreept) is wel een Unknown Caller. Bewerkt: 15 februari 2009 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Inderdaad, dat is er wel een. Het komt vaak voor dat je een telefoontje mist omdat je dan de ene missie na de andere doet. Je moet er wat tijd tussen laten zitten dat je niets opslaat. Kijk ook even in je mobiel bij Options, het kan zijn dat je per ongeluk de Storyline hebt Gefreezed door de desbetreffende optie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 LOL Ondertussen heb ik Francis uitgespeeld en Elizabetha+brucie+alle andere missie die ik doen moest gedaan.. Maar nog steeds geen Packie:K Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 [...]Kijk ook even in je mobiel bij Options, het kan zijn dat je per ongeluk de Storyline hebt Gefreezed door de desbetreffende optie. Sleep Mode is off, ik zal eens wat anders gaan doen zoals lol maken, beetje knallen, ... Als Sleep Mode on staat zou je geen bereik hebben en staat er Off ipv On. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Iemand..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Speel gewoon alle andere missies die je op heden kan spelen, en na een tijdje zal Patrick je hopelijk bellen? Het gebeurt wel vaker dat het lang duurt voor iemand je belt. Dus gewoon blijven door spelen is de boodschap! Even saven, zodat je 6 uren verder bent, is ook handig. Bewerkt: 21 februari 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny1994 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Bij mij heeft Packie me gewoon gebeld na Call and Collect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.