Jump to content

Newbey question

Recommended Posts

Geplaatst:

juni komt snel dichterbij zodat ik eindelijk San andreas kan uitproberen echter nu is mijn vraag is het mogelijk om de gelockte steden te komen zonder cheats te gebruiken of al te veel hoofdmissie te doen. Door bv .Net zoals bij Vice door hard tegen het roadblock te rijden met de motor of een jump naar het het golf terrein.

Ik wil namelijk zsm mount chiliad onveilig maken met zo min mogelijk hoofdmissies of cheats, wie weet raad ?????

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan, zonder de hoofdmissie's en zonder cheats, op een ander eiland komen, maar dan heb je wel 4 of 5 (weet ik niet precies) sterren..

Je hebt een cheat, deze namelijk:

Nooit politie achter je aan

Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd politie achter je aan

Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up

Dan zou je dus naar een ander eiland kunnen gaan zonder de politie achter je aan. ;)

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:
Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd politie achter je aan

Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up[/b]

Hij bedoeld op de PC. :)

Dus als ik het goed begrijp, als je naar een andere deel van SA wilt, krijg je politie achter je aan. Die schud je zo af neem ik aan? :rolleyes:

Geplaatst:

Hij bedoeld op de PC. :)

Dus als ik het goed begrijp, als je naar een andere deel van SA wilt, krijg je politie achter je aan. Die schud je zo af neem ik aan? :rolleyes:

Je hebt idd gelijk, helemaal niet aan gedacht.. :wub:

Stom van me..

Maar dan zou ik 't niet weten, op de PC versie zullen er ook wel cheats zijn die ervoor zorgen dat je geen politie achter je aan krijgt.

Dus als ik het goed begrijp, als je naar een andere deel van SA wilt, krijg je politie achter je aan. Die schud je zo af neem ik aan?

Ja, dan krijg je politie achter je aan.. Maar ik neem aan dat als je 4 of 5 sterren hebt dat je ze dan niet zomaar afschud, wel dan? :blink: :)

Geplaatst:
Ja, dan krijg je politie achter je aan.. Maar ik neem aan dat als je 4 of 5 sterren hebt dat je ze dan niet zomaar afschud, wel dan? :blink: :)

Pay'n Spray?

Geplaatst:

Helpt niet, SA heeft wel een nieuwe functie, als je de politie maar lang genoeg ontwijkt nemen je sterren af (bij GTA 3 en VC was dat alleen bij 1 ster het geval.)

Geplaatst:

Mijn vraag gaat inderdaad straks voor de Pc echter de hardcore ps2 gta spelers hebben wellicht een oplossing door hun ervaringen . Ik wil dus zonder cheats naar een gelockte stad/gebied.

Of is dit in SA onmogelijk ??? bv zwemmen naar de overkant of met de motor ergens overheen springen oid

Wel of geen politie achter mij aan maakt mij niet zo veel uit.

thx

Geplaatst:

Je kan ook naar het vliegveld gaan, over het hek klimme, en dan vliegen naar de mount chilliad maar wel zo snel mogelijk landen want er komen straaljagers die je neer halen ;)

Geplaatst:

Voor de pc komen heus wel 100 % save games (en er tussen in) op GTAgames.nl

Als je dus gaat saven kan je ze dus opsturen naar onze site dat iedereen ze kan downloaden

Geplaatst:
Bedankt Deniszzzz,

Ik ga je tip uitproberen thx voor de info

eric

Gebruik wel een grote auto/vrachtwagen waar je op kan staan.. en dan spring je op het hek/de muur..

Geplaatst:

Oke ik zorg dat ik een vrachtauto heb. Rest mij niks anders dan nog ff een winterslaap te houden tot 10 juni.

Geplaatst:
Oke ik zorg dat ik een vrachtauto heb. Rest mij niks anders dan nog ff een winterslaap te houden tot 10 juni.

7 Juni toch? Of komt hij op 10 Juni uit? Nou ja, boeiend.

Geplaatst: (bewerkt)

7 Juni toch? Of komt hij op 10 Juni uit? Nou ja, boeiend.

tel maar ^_^

Countdown: 

Countdown voor XBOX en PC!

San Andreas USA

35 dagen

San Andreas EU

38 dagen 

Bewerkt: door X-Zero
Geplaatst:

als je naar een andere stad gaat terwijl het nog niet echt de bedoeling is dat je er mag komen krijg je 4 sterren. (maar dat wisten we al :puh: )

Die 4 sterren kan je niet in die ene stad weg krijgen al ga je 100x naar de pay 'n spray.

Als je ze weg wil krijgen moet je terug naar de stad waar je wel mag komen en daar naar de pay 'n spray gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...