Jump to content

Newbey question

Recommended Posts

Geplaatst:
als je naar een andere stad gaat terwijl het nog niet echt de bedoeling is dat je er mag komen krijg je 4 sterren. (maar dat wisten we al :puh: )

Die 4 sterren kan je niet in die ene stad weg krijgen al ga je 100x naar de pay 'n spray.

Als je ze weg wil krijgen moet je terug naar de stad waar je wel mag komen en daar naar de pay 'n spray gaan.

Ik wist dat ik gelijk had.. :rolleyes:

Het spijt me, maar dan zul je toch moeten cheaten Eric.. ;) (Ik vind 't ook niet leuk hoor.. :( )

Geplaatst:

AAAAI das jammer en met 4 sterren achter je naam zit de beklimming van mount chiliad op de fiets er dus niet in. thx voor de support

Dus dat wordt dus de eerste paar hoofdmissies uitspelen alvorens we kunnen gaan bergbeklimmen.

Na het lezen van de preview van pcgameplay kan ik helemaal niet meer wachten.

Geplaatst:
AAAAI das jammer en met 4 sterren achter je naam zit de beklimming van mount chiliad op de fiets er dus niet in. thx voor de support

Dus dat wordt dus de eerste paar hoofdmissies uitspelen alvorens we kunnen gaan bergbeklimmen.

Na het lezen van de preview van pcgameplay kan ik helemaal niet meer wachten.

je moet eerst alle missies van losantos uitspelen dan kan je pas de berg op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...