Jump to content

200 Flying Rats gehaald.


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik heb sinds gister de 200 Flying Rats allemaal gedood, en heb het spel 100% uitgespeeld! :bier:

Nu weet ik dat er na de 200 Flying Rats een Annihilator spawnt op een gebouw bij Star Junction. Dat is toch hier?

Click here to view the SnapMap

Want elk keer als ik er kom en naar boven ga met dat liftje en vervolgens de trap neem staat die er niet. Ik heb hem er wel is gezien toen ik met m'n HeliTours helicopter erover heen vloog. Is de Annihlator er dan op een bepaald tijdstip? Of zit ik verkeerd te zoeken? :duh:

Alvast Bedankt! ^_^

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb sinds gister de 200 Flying Rats allemaal gedood, en heb het spel 100% uitgespeeld! :bier:

Nu weet ik dat er na de 200 Flying Rats een Annihilator spawnt op een gebouw bij Star Junction. Dat is toch hier?

Click here to view the SnapMap

Want elk keer als ik er kom en naar boven ga met dat liftje en vervolgens de trap neem staat die er niet. Ik heb hem er wel is gezien toen ik met m'n HeliTours helicopter erover heen vloog. Is de Annihlator er dan op een bepaald tijdstip? Of zit ik verkeerd te zoeken? :duh:

Alvast Bedankt! ^_^

paul007

Hij spawnt bovenop het MeTV gebouwtje op Star Junction, daar al gekeken?

Geen idee waar dat MeTV gebouw is... Maar ik zal is gaan kijken vanmiddag. :7

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb sinds gister de 200 Flying Rats allemaal gedood, en heb het spel 100% uitgespeeld! :bier:

Nu weet ik dat er na de 200 Flying Rats een Annihilator spawnt op een gebouw bij Star Junction. Dat is toch hier?

Click here to view the SnapMap

Want elk keer als ik er kom en naar boven ga met dat liftje en vervolgens de trap neem staat die er niet. Ik heb hem er wel is gezien toen ik met m'n HeliTours helicopter erover heen vloog. Is de Annihlator er dan op een bepaald tijdstip? Of zit ik verkeerd te zoeken? :duh:

Alvast Bedankt! ^_^

paul007

Hij spawnt bovenop het MeTV gebouwtje op Star Junction, daar al gekeken?

Geen idee waar dat MeTV gebouw is... Maar ik zal is gaan kijken vanmiddag. :7

Als ik tijd heb zal ik vanmiddag het gebouwtje eventjes opzoeken ;)

Ok bedankt. Want ik heb net even gekeken en ik kon het niet vinden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...