tristano88 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hey, Ik heb gta IV geinstalleerd op mijn pc maar het spel lijk onafgewerkt ik zie nog een hoop dooie pixels in de schaduwen enzo , het lijkt eerder op gta 3 . aan mijn specs zal het niet liggen denk ik. 4g ram, intel core duo 2Ghz, nvidia 9600m, en nog voldoende vrije schijfruimte. heb beide patches geinstalleerd is een beetje verbeterd maar het blijft. IK heb ook die nieuwe driver geinstalleerd voor nvidia nr 185 ofzo iemand die hetzelfde probleem heeft of mij kan helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ik geloof dat iedereen dit heeft. Ik in ieder geval wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) hey, Ik heb gta IV geinstalleerd op mijn pc maar het spel lijk onafgewerkt ik zie nog een hoop dooie pixels in de schaduwen enzo , het lijkt eerder op gta 3 . aan mijn specs zal het niet liggen denk ik.4g ram, intel core duo 2Ghz, nvidia 9600m, en nog voldoende vrije schijfruimte. heb beide patches geinstalleerd is een beetje verbeterd maar het blijft. IK heb ook die nieuwe driver geinstalleerd voor nvidia nr 185 ofzo iemand die hetzelfde probleem heeft of mij kan helpen? Hoe bedoel je precies? Bedoel je dit soms?: Want dat hoort volgens mij gewoon zo. Dat is een bepaald soort techniek qua schaduw-gebruik volgens mij. Bewerkt: 15 februari 2009 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 jij speelt het op een laptop, dus dat is al een oorzaak waarschijnlijk. verder horen de schaduwen eruit te zien zoals op de foto. voor de duidelijkheid; vanaf setting 2 zal de schaduw niet veranderen, alleen de draw distance ervan zal veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tristano88 Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 jij speelt het op een laptop, dus dat is al een oorzaak waarschijnlijk.verder horen de schaduwen eruit te zien zoals op de foto. voor de duidelijkheid; vanaf setting 2 zal de schaduw niet veranderen, alleen de draw distance ervan zal veranderen. jah zo ziet het eruit wat heeft het spelen op een laptop er eigenlijk mee te maken? tis wel vrij stom schaduwen hadden beter gekunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Nee, ik heb het ook op mijn desktop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 de schaduwen horen zo en dat heeft niks met je pc/laptop te maken, maar het feit is dat laptops niet bepaald gaming machines zijn. Misschien komt er og een fix voor aangezien er ook al draw distance etc. fixes zijn. Dit zijn gewoon next-gen technieken, ik vind het er mooi uitzien. ik geef toe, het lijkt echt niet real maar het ziet er goed uit. Kijk maar naar andere games, die gebruiken ook zulke technieken, dit heeft te maken met de blur etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.