XiPE Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik ben weer wat bezig geweest met Photoshop, en dit is er uit gekomen. Avatar: Signatures: Wallpaper: Tips&Rates zijn welkom. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Avatar: Leuk grappig 9/10 een simple avatar kon het zelf niet beter doen.Alleen lugi ontwerp? Signatures beetje zelfde alleen vind het ontwerp dat effect dat die loop of hoe ik moet beschijven persoonlijk niet zo mooi. 8/10 Wallpaper: hier en daar beetje minder spiegel effect noem me oud maar beetje druk na mij smaak.\ Toch mooi gedaan 8/10 Reageren
timwing Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Helemaal geweldig! Je blijft me steeds weer verbazen! Reageren
Be4sT Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Wallpaper vind ik zeer mooi gedaan. Render goed geplaatst , goed opgevult GZD! Reageren
XiPE Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Bedankt allemaal. Zou er ook iemand misschien de avatar kleiner dan 15 kb kunnen maken? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Bedankt allemaal.Zou er ook iemand misschien de avatar kleiner dan 15 kb kunnen maken? Opslaan met Save For Web en de kwaliteit iets lager zetten? Of je probeert GIF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.