Jump to content

MSN Crash


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb MSN maar die crasht zodra ik MSN opstart. Dit meld MS:

Viruswaarschuwing: Microsoft heeft het W32/Pate.b.worm Virus-virus op uw computer gevonden.

Dit probleem is veroorzaakt door W32/Pate.b.worm Virus, een bekend computervirus.

Oplossing

Als u wilt voorkomen dat dit probleem opnieuw optreedt, moet u een recent antivirusprogramma op uw computer installeren en uitvoeren.

Maar... Mbam vind niks van deze 'worm' ik zou bij god niet weten wat het is :( Het ergste is dan ook dat ik via PB met mensne moet converseren :duh: MSN 8.5 wilt niet installeren en 9.0 crasht :ch: Ik zit te denken om binnenkort gewoon Norman Virus Control te kopen. Ik krijg toch korting via school :D

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Herinstaleren die handel. Verwijder MSN en scan eventueel met alle scanners die in je opkomen. Maar het kan ook zijn dat het virus al is verwijderd als je MSN herinstalleerd, doe dit dus eerst.

Succes ermee. :)

Virus kan dieper zitten. MSN maakt ook gebruik van bestanden die blijven als je het uninstalleerd. Maar je ging toch je PC formateren? Waarom doe je dat dan niet? Is nu wel het beste, als Mbam niks kan vinden.

En norman is wel goed, maar niet de beste volgens mij. Hij is erg rustig in gebruik, en je hoort er nooit wat van. Tenminste, op mijn school niet. Daar hebben ze ook Norman.

Link to comment
Delen op andere websites

@Killerzero: Idd, daarom vroeg ik een screenie. :Y

Microsoft gaat nooit uit zichzelf en zo gedetailleerd een viruswaarschuwing geven.

Dat virus geeft je gewoon die melding, en als mbam 'm niet vindt, zou ik eens proberen herinstalleren/formatteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Herinstaleren die handel. Verwijder MSN en scan eventueel met alle scanners die in je opkomen. Maar het kan ook zijn dat het virus al is verwijderd als je MSN herinstalleerd, doe dit dus eerst.

Succes ermee. :)

Zoals Remi zegt werkt dit niet. Maar ik zal eens kijken :Y Welke is goed denk je voor dit? En op dit moment gratis?

Virus kan dieper zitten. MSN maakt ook gebruik van bestanden die blijven als je het uninstalleerd. Maar je ging toch je PC formateren? Waarom doe je dat dan niet? Is nu wel het beste, als Mbam niks kan vinden.

En norman is wel goed, maar niet de beste volgens mij. Hij is erg rustig in gebruik, en je hoort er nooit wat van. Tenminste, op mijn school niet. Daar hebben ze ook Norman.

Formatteren is Woensdag nog gedaan :7 En op school krijg je meteen een melding van Norman als er iets is.

hoe ziet die melding eruit aub? screenie?

Erm... Geen melding. Alleen dat 'Verzenden' 'Niet Verzenden' gedoe

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb MSN maar die crasht zodra ik MSN opstart. Dit meld MS:

Viruswaarschuwing: Microsoft heeft het W32/Pate.b.worm Virus-virus op uw computer gevonden.

Dit probleem is veroorzaakt door W32/Pate.b.worm Virus, een bekend computervirus.

Oplossing

Als u wilt voorkomen dat dit probleem opnieuw optreedt, moet u een recent antivirusprogramma op uw computer installeren en uitvoeren.

Maar... Mbam vind niks van deze 'worm' ik zou bij god niet weten wat het is :( Het ergste is dan ook dat ik via PB met mensne moet converseren :duh: MSN 8.5 wilt niet installeren en 9.0 crasht :ch: Ik zit te denken om binnenkort gewoon Norman Virus Control te kopen. Ik krijg toch korting via school :D

Erm... Geen melding. Alleen dat 'Verzenden' 'Niet Verzenden' gedoe

Waar zie je dan dat 'bericht van microschoft'?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb MSN maar die crasht zodra ik MSN opstart. Dit meld MS:

Viruswaarschuwing: Microsoft heeft het W32/Pate.b.worm Virus-virus op uw computer gevonden.

Dit probleem is veroorzaakt door W32/Pate.b.worm Virus, een bekend computervirus.

Oplossing

Als u wilt voorkomen dat dit probleem opnieuw optreedt, moet u een recent antivirusprogramma op uw computer installeren en uitvoeren.

Maar... Mbam vind niks van deze 'worm' ik zou bij god niet weten wat het is :( Het ergste is dan ook dat ik via PB met mensne moet converseren :duh: MSN 8.5 wilt niet installeren en 9.0 crasht :ch: Ik zit te denken om binnenkort gewoon Norman Virus Control te kopen. Ik krijg toch korting via school :D

Erm... Geen melding. Alleen dat 'Verzenden' 'Niet Verzenden' gedoe

Waar zie je dan dat 'bericht van microschoft'?

Ik klik op Verzenden en dan komt er uiteindelijk dat venster tevoorschijn :Y Link: http://wer.microsoft.com/responses/Respons...13-85da8cf502a7

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof nog steeds niet dat microsoft die melding gaf, dat doet microsoft nooit, tenzij je windows live onecare hebt geinstalleert.

P.S. doe je wel goed, nu al weer virussen erop.

Ik heb niks gedaan eigenlijk. Het zat er opeens in :? En ik heb OneCare :Y

Ok.... Ik heb 9.0 weten te verwijderen en het lag aan 9.0 :Y 8.5 weer kunnen installeren en werkt weer normaal :D

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof nog steeds niet dat microsoft die melding gaf, dat doet microsoft nooit, tenzij je windows live onecare hebt geinstalleert.

P.S. doe je wel goed, nu al weer virussen erop.

Ik heb niks gedaan eigenlijk. Het zat er opeens in :? En ik heb OneCare :Y

Ok.... Ik heb 9.0 weten te verwijderen en het lag aan 9.0 :Y 8.5 weer kunnen installeren en werkt weer normaal :D

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Mag ik je vragen hoe je dat gedaan hebt? Er heeft namelijk ook iemand 9.0 op m'n pc gezet, en ik wil ervan af maar 't lukt niet..

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof nog steeds niet dat microsoft die melding gaf, dat doet microsoft nooit, tenzij je windows live onecare hebt geinstalleert.

P.S. doe je wel goed, nu al weer virussen erop.

Ik heb niks gedaan eigenlijk. Het zat er opeens in :? En ik heb OneCare :Y

Ok.... Ik heb 9.0 weten te verwijderen en het lag aan 9.0 :Y 8.5 weer kunnen installeren en werkt weer normaal :D

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Mag ik je vragen hoe je dat gedaan hebt? Er heeft namelijk ook iemand 9.0 op m'n pc gezet, en ik wil ervan af maar 't lukt niet..

Je moet niet zoeken naar Messenger ofzo in de lijst bij Software. Maar iets van Aanmeldhulp ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...