Woetsha Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Je moet niet zoeken naar Messenger ofzo in de lijst bij Software. Maar iets van Aanmeldhulp ofzoJe bedoeld Windows Live Essentials? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 nee hij bedoelt windows live aanmeldhulp Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 nee hij bedoelt windows live aanmeldhulpKan niet, want ik heb Windows Live aanmeldhulp verwijderd en WLM 9.0 werkt nog steeds. Dus het is Windows Live Essentials ! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) nee hij bedoelt windows live aanmeldhulpKan niet, want ik heb Windows Live aanmeldhulp verwijderd en WLM 9.0 werkt nog steeds. Dus het is Windows Live Essentials ! Bij mij was het Aanmeldhulp dacht ik hoor Maar kan dit topic laten rusten? Bewerkt: 17 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.