Deadhunter Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Hoe doe je de bel laten rinkelen? De shift onder de enter toch of hoe heb ik het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Hoe doe je de bel laten rinkelen? De shift onder de enter toch of hoe heb ik het? ik kan je misschien helpen maar wat moet je zo beet je in die missie doen Maar normaal om een bel te laten rinkelen moet je op shift druken(pc en ligt er aan wat je instelingen zijn) en bij de ps2 is dat L3(die linke stik op je controler) heb aleen tijdje niet gespeeld, heb wel uitgespeeld gr.Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Om de bel te laten rinkelen tik je voor op de PC de Caps-lock in, als je het hebt gewijzigd moet je kijken bij Options >>> Controls en dan zie je het bij Horn. Voor de PS2 L3, dat is deze stick op de PS2 controller. Excuses voor de slechte kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.