pinopower Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 hey ik heb een vraag ik heb aankomen de vrijdag een Lan Party en ik heb een vraag of je mta ook op Lan kan spelen. ????? Voor de genen die niet weten wat een Lan party is nou : Een LAN-party is een grote of kleine bijeenkomst van jongeren die helemaal weg zijn van computergames. Centraal bij een lanparty staat het netwerk, dat de computers met elkaar verbindt. Iedere bezoeker van de lanparty neemt zijn eigen computer met monitor mee. Lanparties duren vaak een weekend lang. LAN staat voor Local Area Network, dwz: een lokaal netwerk. Je kunt hier dezelfde dingen meedoen als het Internet, maar dan velen malen sneller! Op een lanparty heb je geen last van lag (haperen en vertraging bij games door een slechte verbinding), en het downloaden van bijv patches, mods of maps gaat supersnel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 Natuurlijk kan je het op een LAN spelen aangezien iedereen ook dan een eigen IP heeft en je dus gewoon een mini internet met zijn alle vormt. Wel moet je dus iemand hebben die server draait. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 --- Heeft verder niets met je vraag te maken --- Op een lanparty heb je geen last van lag (haperen en vertraging bij games door een slechte verbinding) Als er een speler tussen zit die op een brakke pc speelt, waarop MTA onwijs hapert heb je dus wel last van lag... Maar goed, meestal zijn PC's op een lan-party wel goed in orde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 kun je ook met je laptop naar zoon lan party? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 ja, als die laptop een internet kabel aansluiting dinges geval heeft ( ben de naam ff kwijt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 kheb m half jaar geleden op lan gespeeld, we hadden een server dedicated draaien en toen allemaal zonder lag elkaar afschieten, maar er was meer belangstelling voor CS en UT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johnnnyboy15nl Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hi ik speel dit ook wel eens via lan met 2 a 3 vrienden das vet man voor al met die GTA VC nu ben ik benieuwt of GTA SA net zo mooi en leuk is wat zijn eigelijk de minimum systeem eisen ik heb zelf P4 1700 MHZ proccesor Ati Radeon 9200se ik heb ook een ATI radeon 9700 in de kast liggen 512 Mb Ram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Tuurlijk maakt het niet uit als je op een LAN Party MTA gaat spelen het kan allemaal ik ga er ook wel is heen. Dat is echt vet laggen. En dat internet daar is snel wow :blink: je vliegt bijna over het net :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.