Timske Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Heeft er iemand een trampoline filterscript? Want ik zoek ereentje @hieronder, sorry moet trampoline zijn Bewerkt: 15 februari 2009 door Timske Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Heeft er iemand een trapoline filterscript?Want ik zoek ereentje Wat is een trapoline? Reageren
Timske Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Heeft er iemand een trapoline filterscript?Want ik zoek ereentje Wat is een trapoline? Een trampoline is een map waar je met een voertuig naar beneden moet vallen tussen bijvoorbeedl 4 muren. En als je bij de grond bent liggen er een soort van ballen die je omhoog kaatsen. Zoals dit: Bewerkt: 15 februari 2009 door Timske Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ziet er wel vet uit Alleen kan ik je helaas niet verder helpen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Heeft er iemand een trapoline filterscript?Want ik zoek ereentje Wat is een trapoline? Een trampoline is een map waar je met een voertuig naar beneden moet vallen tussen bijvoorbeedl 4 muren. En als je bij de grond bent liggen er een soort van ballen die je omhoog kaatsen. Zoals dit: Hij weet heus wel wat je bedoeld met een 'trapoline', je was de 'm' vergeten. Reageren
Sandra Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Zoek het ID van die oranje dingen op Reageren
Sniperx Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Zoek het ID van die oranje dingen op 2918. Makkelijk te maken, 4 muren, stuk of 15 mijnen (2918) en klaar is kees. EDIT: CreateObject(4563, 3259.876953, -1841.790649, 2.280327, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(4563, 3213.147705, -1788.625366, 78.385231, 0.0000, 0.0000, 180.0001); CreateObject(4563, 3260.749268, -1734.508057, 4.677673, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(4563, 3308.992432, -1793.687622, 68.612770, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(17864, 3265.349854, -1780.463623, 0.622920, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(17864, 3262.770752, -1807.859131, 0.268385, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(17864, 3253.027100, -1780.813354, 0.624835, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3270.006104, -1781.611084, 2.504929, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3255.259766, -1794.842407, 2.349720, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3254.262695, -1794.718628, 2.348846, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3252.119385, -1789.360107, 2.295451, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3252.376465, -1782.303833, 2.439020, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3256.147461, -1774.278809, 2.673540, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3258.364502, -1783.932007, 2.510717, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3258.582520, -1790.788208, 2.406560, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3261.145508, -1793.893311, 2.370922, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3261.635498, -1800.453857, 2.246978, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3260.924561, -1804.640503, 2.057153, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3257.621826, -1805.564087, 2.056221, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3255.076416, -1804.855957, 2.295715, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3252.361084, -1804.171021, 2.245250, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3251.481201, -1803.618042, 2.234968, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3250.419189, -1803.090820, 3.472147, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3249.126953, -1802.121338, 5.023185, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3247.864258, -1801.223389, 6.578647, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3247.540771, -1801.071411, 7.660218, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3247.493652, -1800.918457, 9.158484, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3247.217285, -1800.429565, 11.289851, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3246.621826, -1798.747437, 13.682539, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3246.563477, -1797.489136, 16.189465, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3256.639893, -1763.047119, 18.519524, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3263.521484, -1778.311157, 2.677102, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3263.649902, -1785.216064, 2.392907, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3264.716309, -1792.621460, 2.385519, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3264.995117, -1799.435547, 2.282171, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3265.327881, -1802.575806, 2.223341, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3270.047119, -1803.571777, 2.326398, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3274.743164, -1797.989624, 2.407934, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3271.527100, -1789.435181, 2.354916, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3269.544434, -1787.254639, 2.367745, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3268.361084, -1786.420166, 3.184955, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3258.634033, -1795.803223, 2.340490, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3256.375977, -1799.326172, 2.193470, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3255.238281, -1800.740967, 2.115707, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3253.276367, -1800.881470, 2.326753, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3254.216064, -1803.916138, 2.292964, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3254.215088, -1806.141479, 2.252176, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3252.167236, -1806.597290, 2.196304, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3251.363281, -1806.782837, 2.174249, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3252.018799, -1807.386230, 2.178407, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3257.939941, -1807.198120, 2.096839, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3262.554443, -1806.387939, 2.008562, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3265.685303, -1806.467163, 2.099447, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3268.993652, -1807.154175, 2.155130, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3270.287598, -1807.322510, 2.175647, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.976807, -1803.492676, 2.748170, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3268.749512, -1794.488159, 2.364093, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3268.749512, -1794.488159, 2.364093, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3261.116211, -1788.903931, 2.298086, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3258.160645, -1783.783081, 3.998719, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3257.268799, -1783.321777, 4.847310, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3256.427979, -1782.948608, 6.372286, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3264.390869, -1766.736206, 2.728648, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3274.631104, -1767.127075, 2.718233, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3265.886230, -1783.574219, 2.482457, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3254.579834, -1793.917114, 4.647940, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3251.904053, -1793.791260, 2.343513, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3248.324463, -1799.988159, 11.073277, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3248.468018, -1799.569946, 13.085193, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3248.973877, -1799.150757, 13.142598, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3256.195557, -1797.265747, 4.511531, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3257.009521, -1798.222168, 4.402134, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.976807, -1789.442261, 72.776093, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.976807, -1791.604370, 77.818138, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.976807, -1797.821289, 84.602592, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.400879, -1763.047119, 125.353439, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3264.526855, -1763.047119, 102.554039, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3256.498291, -1763.047119, 91.935509, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3254.541260, -1763.047119, 85.074738, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3255.139160, -1763.047119, 84.390953, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3262.509277, -1763.047119, 93.789345, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3265.388672, -1763.047119, 99.098907, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3265.388672, -1763.047119, 99.098907, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.976807, -1798.292847, 66.280594, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3252.146240, -1810.291138, 35.309921, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3247.264404, -1810.291138, 29.197870, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3263.683838, -1763.047119, 95.045227, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3263.484863, -1763.047119, 95.013283, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3261.804932, -1763.047119, 102.675308, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3261.510010, -1763.047119, 101.864670, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3265.693359, -1763.047119, 97.862076, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3278.976807, -1794.484253, 82.739883, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3281.313232, -1763.026001, 114.280212, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3264.382568, -1763.047119, 102.305862, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3243.147217, -1778.421021, 95.663795, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3243.147217, -1794.088867, 88.181976, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2918, 3257.382813, -1810.291138, 83.032158, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(18450, 3262.721924, -1720.706543, 181.604294, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(8040, 3263.170410, -1645.167358, 182.677200, 0.0000, 0.0000, 270.0000); Snel eentje voor je gemaakt . Bewerkt: 15 februari 2009 door Sniperx Reageren
Timske Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Bedankt, alleen het je tele commando en plek waar die licht? Dan maak ik er een filterscript van denk ik. En hoeveel objects zijn het? Reageren
Sniperx Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 109 objects.. Teleport: if(strcmp("/Spawn",cmdtext,true)==0) { SetPlayerPos(playerid, 3259.876953, -1841.790649, 5.280327); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Welcome to the Trampoline."); return 1; } Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Zo nu en dan eens zoeken op het SA-MP Forum kan soms ook resultaten opleveren. http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=64759.0 Reageren
Thinkie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Zo nu en dan eens zoeken op het SA-MP Forum kan soms ook resultaten opleveren.http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=64759.0 big boss, hun kennen geen engels laat ze maar Reageren
Timske Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Zo nu en dan eens zoeken op het SA-MP Forum kan soms ook resultaten opleveren.http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=64759.0 big boss, hun kennen geen engels laat ze maar Dan moet ik je teleurstellen vriend. Engels is mijn beste vak op school en op me rapport stond ik er een 8.4 voor @ Big Boss, ik zoek gewoon een makkelijke. Geen competitie geval Reageren
Freaksken Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Maak er een met de MTA-map-editor converteer de objecten via http://gtamap.delux-host.com/ zet de objecten onder OnGameModeInit in je script en dan nog gewoon een teleport ernaartoe! Anders wil ik er wel een voor je maken. Bewerkt: 17 februari 2009 door Freaksken Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Zal ik anders een grote Trampoline map voor je maaken. veel mensen zeggen dat ik goed map dus (geen commentaar) Reageren
Thinkie Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Zo nu en dan eens zoeken op het SA-MP Forum kan soms ook resultaten opleveren.http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=64759.0 big boss, hun kennen geen engels laat ze maar Dan moet ik je teleurstellen vriend. Engels is mijn beste vak op school en op me rapport stond ik er een 8.4 voor @ Big Boss, ik zoek gewoon een makkelijke. Geen competitie geval op wa, kader? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.