Jump to content

Help met archivements


yosata

Recommended Posts

Hey,

ik wil graag zo veel mogelijk archivements halen. Alleen weet ik niet echt wat de beste manier is om dat te doen.

bij deze:

Chain Reaction: 10 auto's opblazen binnen 10 sec.

Rolled Over: 5 keer omdraaien in een crash

Wheelie Rider: 500 meter een wheelie

Ik speel GTA IV op de pc, dus kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Chain Reaction: 10 auto's opblazen binnen 10 sec. Zet 10 auto's heel dicht tegen elkaar en schiet er met een rocket launcher op.

Rolled Over: 5 keer omdraaien in een crash. Dit kan je het beste doen op het vliegveld. Je rijd gwn hard genoeg en dan draai je juist voor je op die gele bordjes springt.

Wheelie Rider: 500 meter een wheelie: Dit is het beste te doen met een faggio. Zoek een lang stuk uit en trek een wheelie en blijf zo rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Chain Reaction: Ga naar een benzinestation steel voor de zekerheid 12 auto's en zet ze daar neer, pak een granaat of één Rocket Launcher en schiet erop. Of het kan anders. Een filmpje:

Rolled Over:

Wheelie Rider:

Pak een snelle motor, let op dan moet je wel opletten of je niet met de wielen de grond raakt. Of pak een Faggio die gaat niet zó snel maar daar hoef je niet echt bij op te letten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Chain Reaction achievement kan je het best halen in Westdyke Auto's. Daar staan ongeveer 10 motors, dus deze kan je met een auto allemaal bij elkaar duwen, waarna je er een bommetje of RPG naar smijt/schiet, en waarna ze allemaal zullen ontploffen en je de achievement zo hebt.

De Rolled Over achievement kan je het best halen met een auto als de Comet, waarbij je op het vliegveld over de gele bordjes rijd, met slechts een kant van je wagen, waardoor je wagen een zijwaartse salto maakt.

Wheelie Rider maak je inderdaad het best met een Faggio, maar met een andere motor mag het ook geen probleem zijn. En dan maak je een wheelie op een hele lange baan. Het best 's nachts, omdat er dan minder auto's op de baan zijn, maar je kan de wheelie ook op het vliegveld maken, waarbij je geen last hebt van het verkeer (op het vliegverkeer en de politie na :7).

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik wil graag zo veel mogelijk archivements halen. Alleen weet ik niet echt wat de beste manier is om dat te doen.

bij deze:

Chain Reaction: 10 auto's opblazen binnen 10 sec.

Rolled Over: 5 keer omdraaien in een crash

Wheelie Rider: 500 meter een wheelie

Ik speel GTA IV op de pc, dus kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt :tu:

voor die wheelie kan je gewoon een motor 600 of de shantez (dirtbike) of die scooter gebruiken op brug plekken zo kan je makkelijk 1000 foot rijden

de Brug (East Borough bridge) naar bohan vanaf het tol huisje naar het eind ook zo rond de 1000 foot

de Brug (Algonuin Bridge) het voetganger pad er tussen in naar Algonuin, ook zo rond de 1000 foot

en je heb dan ook geen last van cops

zelf moet ik nog steeds die rolled over doen krijg die nog niet voormekaar stuiter wel genoeg

maar niet die 5 rolling en heb hier nog geen andere plekken gevonden om het te doen

dan alleen het vliegveld

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

Die wheelie lukt mij ook maar niet... Al doe ik hem dan met een Sanchez in freemode online. (Player Match) Ik doe hem over het vliegveld, een hele baan lang, maar ik krijg de achievement maar niet... Wat is de beste plek die ik kan gebruiken? En kan ik het ook online doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Die wheelie lukt mij ook maar niet... Al doe ik hem dan met een Sanchez in freemode online. (Player Match) Ik doe hem over het vliegveld, een hele baan lang, maar ik krijg de achievement maar niet... Wat is de beste plek die ik kan gebruiken? En kan ik het ook online doen?

Volgens mij kun je deze Achievement niet online doen. Maar moet die gedaan worden in de SinglePlayer. Ik heb hem gewoon makkelijk gehaald tijdens de SIXAXIS-Tutorial op het vliegveld zonder politie. Maar helaas is dat natuurlijk alleen voor de Playstation 3. :7

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Die wheelie lukt mij ook maar niet... Al doe ik hem dan met een Sanchez in freemode online. (Player Match) Ik doe hem over het vliegveld, een hele baan lang, maar ik krijg de achievement maar niet... Wat is de beste plek die ik kan gebruiken? En kan ik het ook online doen?

Je kunt het beste een Faggio gebruiken, die valt namelijk bijna nooit om... je moet wel heel scheef zijn wil je met Faggio vallen bij een wheelie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die wheelie lukt mij ook maar niet... Al doe ik hem dan met een Sanchez in freemode online. (Player Match) Ik doe hem over het vliegveld, een hele baan lang, maar ik krijg de achievement maar niet... Wat is de beste plek die ik kan gebruiken? En kan ik het ook online doen?

Je kunt het beste een Faggio gebruiken, die valt namelijk bijna nooit om... je moet wel heel scheef zijn wil je met Faggio vallen bij een wheelie ^_^

Welk stuk is lang genoeg voor een Faggio? :puh: En werkt het ook online?

Link to comment
Delen op andere websites

Die wheelie lukt mij ook maar niet... Al doe ik hem dan met een Sanchez in freemode online. (Player Match) Ik doe hem over het vliegveld, een hele baan lang, maar ik krijg de achievement maar niet... Wat is de beste plek die ik kan gebruiken? En kan ik het ook online doen?

Je kunt het beste een Faggio gebruiken, die valt namelijk bijna nooit om... je moet wel heel scheef zijn wil je met Faggio vallen bij een wheelie ^_^

Welk stuk is lang genoeg voor een Faggio? :puh: En werkt het ook online?

Je kan het het best op de snelweg doen, maar je moet het in single player doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...