dudedude Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) hoe zet je zelfgemaakte spraylogo's in counterstrike? ok probleem opgelost Bewerkt: 7 mei 2005 door dudedude Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Misschien heeft niemand het spel counterstrike of ze weten daar geen antwoord op. Reageren
Sasuke Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Mischien 't zelfde als Source : Options > Spray Logo en dan bladeren door je files. Ik kan niet 100% helpen aangeizien ik CZ niet heb ( source wel ). Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 hoe zet je zelfgemaakte spraylogo's in counterstrike?jezus eej waarom reageert niemand Hoe je een spray in Counter Strike maakt: Maak met een programma een spray en sla hem onder de naam: tempdecal.wad , zet deze in je Cstrike map OVER de oude heen! Ik weet niet welk programma het is om zelf sprays te maken... Reageren
Arjen Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Hij heeft het toch over Condition Zero? :unsure: Iig, volgens mij kan je daarbij geen sprays veranderen... Reageren
dudedude Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 oh het probleem is opgelost nu kan er een slotje op. dat tempdecal.wad werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.