Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

8

• MegaPilot

4

• Flashingdemon666

3

• NickyHendriks

3

Geplaatst:

Doet me denken aan die Pod Racer die jij ooit gemaakt hebt. Alleen CJ's (zo heet die hooftrolspeler uit SA toch? Ik heb hem gemod door Tony Montana dus ik ben het vergeten :7 ) benen komen door te model heen. Hoe heb je trouwens die screens gemaakt?

Geplaatst:
Hoe heb je trouwens die screens gemaakt?

Print Screen en dan de HUD enzo wegknippen?

Aan de reflections gezien heeft hij de mod via FTP geinstalleerd. En zo ver ik weet is er geen enkel dashboard die in-game print screens ondersteunt. (EvoX had zoiets maar dat was alleen maar in de dash zelf)

Geplaatst:

Aan de reflections gezien heeft hij de mod via FTP geinstalleerd. En zo ver ik weet is er geen enkel dashboard die in-game print screens ondersteunt. (EvoX had zoiets maar dat was alleen maar in de dash zelf)

ENBSeries? En over de screen... Dit kan gewoon hoor :Y Screen maken en plakken in Paint en dan de volgende maken :7 Maar het ziet er ondanks de ENBSeries (die het mooier maakt :)) flex uit :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ENBSeries? En over de screen... Dit kan gewoon hoor :Y Screen maken en plakken in Paint en dan de volgende maken :7 Maar het ziet er ondanks de ENBSeries (die het mooier maakt :)) flex uit :Y

ENB, dat verklaart de reflecties. Ik dacht dat hij het naar de harde schijf van een gemodde xbox gezet had via FTP verbinding. Daar zijn de reflecties standaart hoger dan op de pc. Excuses voor het ongemak.

Bewerkt: door Flashingdemon666

Screens heb ik gewoon gemaakt met de printscreen-knop, waarna ik ze geplakt en opgeslagen heb met PaintShopPro. De screens ingame zijn gewoon met de standaard SA-camera's gemaakt (heb ook een camerahack, maar die heb ik deze keer niet gebruikt). Via het menu>options>display kun je de complete HUD (radar, geld, wapen, leven etc.) uitzetten.

Vraagje: Is hij erg high-poly? M'n SA gaat bagger traag als ik in de buurt kom van een high-poly voertuig.

Het hele dingetje is rond de 7500 poly's, dus dat valt nog wel mee.

Bewerkt: door Puma

Dus 7500 poly's is weinig? :puh: [Dan heb ik weer wat bijgeleerd. :puh:]

@ hieronder: Thanks for the info! ^_^

Bewerkt: door MegaPilot

Dus 7500 poly's is weinig? :puh: [Dan heb ik weer wat bijgeleerd. :puh:]

Voor normale models is dat niet echt veel. SA models zijn meestal nog wat minder high poly, auto's liggen meestal rond de 2500-3000. Je zult in ieder geval niet gauw in de problemen komen met dit model.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Screens heb ik gewoon gemaakt met de printscreen-knop, waarna ik ze geplakt en opgeslagen heb met PaintShopPro. De screens ingame zijn gewoon met de standaard SA-camera's gemaakt (heb ook een camerahack, maar die heb ik deze keer niet gebruikt). Via het menu>options>display kun je de complete HUD (radar, geld, wapen, leven etc.) uitzetten.

Dit had ik nodig :Y Thnx hiervoor :Y Soms vind ik die kaart irritant :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...