Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

8

• MegaPilot

4

• Flashingdemon666

3

• NickyHendriks

3

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi puma ;). Ik ga eens zo'n ridder in GTA SA zetten :D.

@ Hierboven, door de mod "ENBSeries"

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst: (bewerkt)
Mooi puma ;). Ik ga eens zo'n ridder in GTA SA zetten :D.

@ Hierboven, door de mod "ENBSeries"

ik heb de site gevonden kan iemand de link geven die ik het beste kan gebruiken?

Mijn videokaart: RADEON X300 SE 128MB HyperMemory (RADEON X300 SE (0x5B60))

Bewerkt: door rdewit
Geplaatst:

Er staat een topic over in de overige showroom, klets daar maar verder in plaats van in dit topic, wat er niks mee te maken heeft.

Ik zal morgen de col fixen en 'm dan releasen, ander moeten jullie namelijk tot na de vakantie wachten :7.

Geplaatst:

Prachtig Puma! Het ziet er met de ENB Series veel mooier uit, natuurlijk... :7 Kan je plaatje laten zien zónder ENB? Ziet er echt tof uit :tu:

Geplaatst:
Wanneer kunnen we hem downloaden? :)

Ooit. Aub geen vragen meer over wanneer die download komt, die komt er namelijk vanzelf wel, als de tijd rijp is.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind m er heel vet uitzien, maar wat meer op een boot lijken. Missrien zou het leuker zijn als het een boot wordt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft iemand 'm nog uitgetest? Eerst post iedereen dat 'ie o-zo-cool is en 'm gaat downloaden, maar wanneer ik 'm release schijnt niemand er interesse in te hebben...

Geplaatst:
Heeft iemand 'm nog uitgetest? Eerst post iedereen dat 'ie o-zo-cool is en 'm gaat downloaden, maar wanneer ik 'm release schijnt niemand er interesse in te hebben...

Ik had 'm geïnstalleerd :Y. Best leuk, alleen jammer dat de voorkant in de grond verdwijnt als je een stoppie maakt. Ik heb geprobeerd een screen te maken, maar in SA-MP gaat dat nogal lastig, omdat deze geen replay heeft :puh:

sa-mp-065.png

Als je hier naar het linker "voording" kijkt, zie je het een beetje...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...