the_dan Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Ziet er goed uit! Bewerkt: 22 juni 2019 door the_dan Reageren
rdewit Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hoe heb je die graphics zo f*cking mooi gekregen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Mooi puma . Ik ga eens zo'n ridder in GTA SA zetten . @ Hierboven, door de mod "ENBSeries" Bewerkt: 18 februari 2009 door stefaneke Reageren
rdewit Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Mooi puma . Ik ga eens zo'n ridder in GTA SA zetten .@ Hierboven, door de mod "ENBSeries" ik heb de site gevonden kan iemand de link geven die ik het beste kan gebruiken? Mijn videokaart: RADEON X300 SE 128MB HyperMemory (RADEON X300 SE (0x5B60)) Bewerkt: 19 februari 2009 door rdewit Reageren
Puma Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Er staat een topic over in de overige showroom, klets daar maar verder in plaats van in dit topic, wat er niks mee te maken heeft. Ik zal morgen de col fixen en 'm dan releasen, ander moeten jullie namelijk tot na de vakantie wachten . Reageren
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Prachtig Puma! Het ziet er met de ENB Series veel mooier uit, natuurlijk... Kan je plaatje laten zien zónder ENB? Ziet er echt tof uit Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Wanneer kunnen we hem downloaden? Reageren
Ajaco Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Wow ... Geniaal De screens zijn echt mooi Reageren
Puma Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Wanneer kunnen we hem downloaden? Ooit. Aub geen vragen meer over wanneer die download komt, die komt er namelijk vanzelf wel, als de tijd rijp is. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik vind m er heel vet uitzien, maar wat meer op een boot lijken. Missrien zou het leuker zijn als het een boot wordt. Reageren
Puma Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Nee. Geen boot. DOWNLOAD Link naar Gtagarage-pagina Released, vervangt de NRG-500. Enjoy Reageren
Puma Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Heeft iemand 'm nog uitgetest? Eerst post iedereen dat 'ie o-zo-cool is en 'm gaat downloaden, maar wanneer ik 'm release schijnt niemand er interesse in te hebben... Reageren
David22 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Heeft iemand 'm nog uitgetest? Eerst post iedereen dat 'ie o-zo-cool is en 'm gaat downloaden, maar wanneer ik 'm release schijnt niemand er interesse in te hebben... Ik had 'm geïnstalleerd . Best leuk, alleen jammer dat de voorkant in de grond verdwijnt als je een stoppie maakt. Ik heb geprobeerd een screen te maken, maar in SA-MP gaat dat nogal lastig, omdat deze geen replay heeft Als je hier naar het linker "voording" kijkt, zie je het een beetje... Reageren
Puma Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hm, ik dacht dat ik dat gefixed had.. Toch bedankt voor het melden ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.