KillerZero86 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik heb een probleem met een plaatje, het gaat hier om het volgende plaatje: Als ik dit plaatje in paint zet is de achtergrond ineens zwart in plaats van wit. Weet iemand hoe dit komt en, belangrijker, hoe ik het oplos? Reageren
.Senne Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het plaatje is gerendered, dus de delen rond het zwarte logo zijn doorzichtig. Wanneer je dat in paint plakt, geeft paint de doorzichtige delen in plaats van doorzichtig in zwart weer. Oplossing: als je van dat plaatje iets wil maken, download dan gratis Paint.NET. Dat kan tenminste met doorzichtigheid werken. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Erg goed programma, bedankt! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het plaatje is gerendered, dus de delen rond het zwarte logo zijn doorzichtig. Wanneer je dat in paint plakt, geeft paint de doorzichtige delen in plaats van doorzichtig in zwart weer. Oplossing: als je van dat plaatje iets wil maken, download dan gratis Paint.NET. Dat kan tenminste met doorzichtigheid werken. Of hij slaat op als JPEG Dan is de BG wit ipv transparant Reageren
Kloep Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het plaatje is gerendered, dus de delen rond het zwarte logo zijn doorzichtig. Wanneer je dat in paint plakt, geeft paint de doorzichtige delen in plaats van doorzichtig in zwart weer. Oplossing: als je van dat plaatje iets wil maken, download dan gratis Paint.NET. Dat kan tenminste met doorzichtigheid werken. Of hij slaat op als JPEG Dan is de BG wit ipv transparant Dat is niet zo in dit geval. Deze afbeelding is een PNG-File, dus een doorzichtige achtergrond. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Dat opnieuw opslaan had ik inderdaad al via een ander programma geprobeerd, maar daarin kon ik hem alleen maar opslaan als *.png file. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Dat opnieuw opslaan had ik inderdaad al via een ander programma geprobeerd, maar daarin kon ik hem alleen maar opslaan als *.png file. Je kunt ook rechts klikken en dan ipv *.png klikken op Alle Bestanden en dan naam.jpeg doen bv. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.