Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen. Lukt GTA 4 hierop? Ik zou wel graag hebben dat het vlot loop (niet teveel lagg enzo) Alvast bedankt! Processor Omschrijving Intel® Core 2 Duo T5800 (2,0 GHz) Kloksnelheid 2x 2000 MHz Level 2 Cache 2x 1024 KB Bussnelheid 800 MHz (Quadpumped) max. stroomverbruik 35 Watt Core Spanning 1,04 Volt - 1,3 Volt Bouwvorm mFC-PGA Socket P Geheugen beschikbaar 4096 MB maximaal 4096 MB SO-DIMM Slots 2,reeds bezet Type DDR2 Display Zichtbaar beeld 17,0 inch Resolutie 1440x900 pixels Beeldverhouding 16:10 formaat Type WXGA+ Acer CrystalBrite Grafisch Grafische chip GeForce Go 9600M GS Geheugen 512 MB aanwezig,t/m 1.280 MB (shared) Harddisk 320 GB Optische drive Type Intern CD/DVD Formaten (Lezen) CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-R DL, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL Formaten (Schrijven) CD-R, CD-RW, DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, DVD+R DL, DVD-R DL Cardreader SD, MMC, xD, MS, MS PRO Camera 0.3Megapixel CrystalEye Sound Soundchip High-definition audio Speakers ingebouwd Type True5.1-channel surround sound Microfoon ingebouwd Connectiviteit Gigabit-LAN, WLAN (300 Mbps, IEEE 802.11a/b/g/n), Modem (56 Kbps, analoog) Invoerapparaat Toetsenbord Qwerty Muis Touchpad Aansluitingen 4 x USB 2.0 1 x RJ-45 1 x RJ-11 1 x HDMI 1 x VGA 1 x TV-Out 1 x Line-In 1 x Line-Out 1 x Expresscard 54 IrDA Besturingssysteem Windows Vista Home Premium (OEM) Stroomvoorziening Voeding 90 W AC adapter Accu type 6-cell Li-ion Gewicht 3,8 kg Formaat (BxHxD) 402 x44 x297 mm Garantieperiode 12 maanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Heel vlot zal GTA IV niet op lopen, en dat komt voornamelijk door je processor, deze is namelijk de boosdoender. De videokaart en het ramgeheugen zijn in orde om het spel op medium tot high te spelen, maar de processor zal daar toch wel een stokje voor steken, zeker omdat het een laptop is. Op low zal je GTA IV zeker kunnen spelen, maar ik denk dat het beter is dat je een iets duurdere laptop koopt met een processor met een hogere kloksnelheid (het getalletje in GHz) zodat je GTA IV wat soepeler en mooier kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Hij heeft toch 4ghz. Is dat niet genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Hij heeft toch 4ghz.Is dat niet genoeg? Met Dualcore kan je twee dingen op 2 GHz doen, en niet 1 ding op 4 GHz, zo werkt het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Hij heeft toch 4ghz.Is dat niet genoeg? Met Dualcore kan je twee dingen op 2 GHz doen, en niet 1 ding op 4 GHz, zo werkt het niet damn, en ik d8 nog zo dat het de perfecte pc was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Hij heeft toch 4ghz.Is dat niet genoeg? Met Dualcore kan je twee dingen op 2 GHz doen, en niet 1 ding op 4 GHz, zo werkt het niet damn, en ik d8 nog zo dat het de perfecte pc was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hoeveel ghz moet het dan wel zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hoeveel ghz moet het dan wel zijn? Een dual core processor of hoger met een kloksnelheid van meer dan 2,5 GHz is voldoende om op hoge kwaliteit te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hoeveel ghz moet het dan wel zijn? Een dual core processor of hoger met een kloksnelheid van meer dan 2,5 GHz is voldoende om op hoge kwaliteit te spelen. Gaat het echt niet met 2.0ghz? Want op Alternate is het bijna allemaal 2.0ghz behalve die van 1500 euro. Draait ie op medium zonder dat er teveel storende laggs zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hoeveel ghz moet het dan wel zijn? Een dual core processor of hoger met een kloksnelheid van meer dan 2,5 GHz is voldoende om op hoge kwaliteit te spelen. Gaat het echt niet met 2.0ghz? Want op Alternate is het bijna allemaal 2.0ghz behalve die van 1500 euro. Draait ie op medium zonder dat er teveel storende laggs zijn? Goh, op 2 GHz zal het wel draaien, maar dan zal het toch een pak trager zijn dan wanneer je een processor hebt van 2,5 GHz+. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hoeveel ghz moet het dan wel zijn? Een dual core processor of hoger met een kloksnelheid van meer dan 2,5 GHz is voldoende om op hoge kwaliteit te spelen. Gaat het echt niet met 2.0ghz? Want op Alternate is het bijna allemaal 2.0ghz behalve die van 1500 euro. Draait ie op medium zonder dat er teveel storende laggs zijn? Goh, op 2 GHz zal het wel draaien, maar dan zal het toch een pak trager zijn dan wanneer je een processor hebt van 2,5 GHz+. maar wat bedoel je met 'een pak trager'? Is dit dan dat het beeld helemaal schokt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 [...] Goh, op 2 GHz zal het wel draaien, maar dan zal het toch een pak trager zijn dan wanneer je een processor hebt van 2,5 GHz+. maar wat bedoel je met 'een pak trager'?Is dit dan dat het beeld helemaal schokt? Ik heb geen ervaring met zo'n processor, maar ik denk dat je gewoon enkele grafische instellingen wat lager zal moet zetten. En als je het niet doet denk ik dat je een daling van ongeveer 5 FPS zal hebben. Dus het beeld zal niet helemaal schokken, maar het zal ook niet erg soepel lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 hoeveel ghz moet het dan wel zijn? Een dual core processor of hoger met een kloksnelheid van meer dan 2,5 GHz is voldoende om op hoge kwaliteit te spelen. Gaat het echt niet met 2.0ghz? Want op Alternate is het bijna allemaal 2.0ghz behalve die van 1500 euro. Draait ie op medium zonder dat er teveel storende laggs zijn? Goh, op 2 GHz zal het wel draaien, maar dan zal het toch een pak trager zijn dan wanneer je een processor hebt van 2,5 GHz+. maar wat bedoel je met 'een pak trager'? Is dit dan dat het beeld helemaal schokt? Ook. Het laden zal ook veeeeeel langer duren en alles gaat er slechter uit zien. Dat beeld schokken gebeurd als je veel dingen tegelijk doet (bijvoorbeeld 6 sterren politie en dan een paar RPG's afvuren). Dan is de kans heel erg groot dat je een schokkend beeld krijgt (misschien wel vastlopen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burt Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ok bedankt iedereen, ik ga alvast op zoek naar een andere laptop. Weet iemand nog andere interessante internet-pc sites zoals alternate? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Ok bedankt iedereen, ik ga alvast op zoek naar een andere laptop.Weet iemand nog andere interessante internet-pc sites zoals alternate? AZERTY Hardware is in mijn ogen ook een goede site, en ook betrouwbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.