Jump to content

Game laptop

Burt

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Burt

14

• Hanneswasco

5

• Jacky-2007

5

• Hayte

2

Is het anders niet beter om een game desktop pc te kopen, en een goedkope laptop?

Zou ik zeker doen idd! Aangezien in 2008 voor het eerst er méér laptops zijn verkocht dan PC's, zakken de prijzen van desktop PC's enorm.

Ik heb zelf een behoorlijk standaard laptopje, Acer Extensa 5220, en die draait alles wat hij moet draaien: Grote programma's als Photoshop CS3 Extended trekt hij met gemak, mits je er een extra DDR2 ram geheugenkaartje (ongeveer €15) inplugt. Dus je kan al heel wat met een basic laptop, da's mijn punt eigenlijk.

Om te gamen heb ik een 360, dus dat is ook weer niet te vergelijken met een PC. Maar weet je wat het grote verschil is tussen een PC en een console? Bij een console weet je gewoon dat ECHT ELKE GAME werkt die je erin stopt, bij een PC niet. Dus ik zou zeggen bespaar jezelf VEEL moeite! Ik ben ook nog niet zolang over op een console, maar geloof me, als je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet anders meer.

Is dit wat voor je?

ac5220.jpg

+

xbox360pro.jpg

+

grand-theft-auto-iv-20071128012032646-000.jpg

€ 355,81 Laptop Acer Extensa 5220

€ 232,50 Xbox 360 Pro 60 GB HDD

€ 54,99 GTA IV

_______

€ 643,30

Doe je deze erbij om alles op je kamer neer te zetten:

347595.jpg

€ 197,99 Samsung SyncMaster T200HD 20"

Dan ben je voorrrr.....

:dans: slechts € 841,29 :dans:

klaar en kan je:

- Full HD gamen & DVD kijken ( :dans: zonder zorgen over settings! :dans: )

- TV kijken op je flatscreen LCD HD (spreekt voor zich...)

- Streamen van filmpjes en muziek van laptop naar 360+LCD (Windows Vista en de 360 zijn 2 handen op één buik)

- Draadloos internetten etc. (Vista Basic met office 2007)

- Diverse oudere games wél op je laptop spelen (zoals GTA III, Vice City en San Andreas!)

- De LCD als secundair beeldscherm van je laptop gebruiken (Is ideaal voor photoshoppen e.d.)

En verder...

- The Lost and Damned (en de volgende Episodic Content) downloaden (360 only)

- Lid worden van de Death Incorporated GTA IV Clan :tu: (360 only)

Ook de video editor van de PC versie hoef je niet te missen, want bij Media Markt heb je voor €50 een prima capture apparaatje om tussen je console en laptop te hangen, met uiteraard de nodige video-bewerkingssoftware erbij. Voor op de laptop kan je even een progje genaamd Fraps downloaden, kan je ook ingame footage opnemen, zowel foto als video)

WAAROM DAN IN HEMELSNAAM €1000,- of meer NEERTELLEN VOOR EEN LAPTOP? :N

Je kan het geheel uiteraard ook combineren met deze:

gg_sony_playstation_3_f.jpg

(Dan kom je op ongeveer € 166 meer uit, maar heb je wél een Blue ray speler ipv een "gewone" DVD speler op je console.)

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

Is het anders niet beter om een game desktop pc te kopen, en een goedkope laptop?

Zou ik zeker doen idd! Aangezien in 2008 voor het eerst er méér laptops zijn verkocht dan PC's, zakken de prijzen van desktop PC's enorm.

Ik heb zelf een behoorlijk standaard laptopje, Acer Extensa 5220, en die draait alles wat hij moet draaien: Grote programma's als Photoshop CS3 Extended trekt hij met gemak, mits je er een extra DDR2 ram geheugenkaartje (ongeveer €15) inplugt. Dus je kan al heel wat met een basic laptop, da's mijn punt eigenlijk.

Om te gamen heb ik een 360, dus dat is ook weer niet te vergelijken met een PC. Maar weet je wat het grote verschil is tussen een PC en een console? Bij een console weet je gewoon dat ECHT ELKE GAME werkt die je erin stopt, bij een PC niet. Dus ik zou zeggen bespaar jezelf VEEL moeite! Ik ben ook nog niet zolang over op een console, maar geloof me, als je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet anders meer.

Is dit wat voor je?

ac5220.jpg

+

xbox360pro.jpg

+

grand-theft-auto-iv-20071128012032646-000.jpg

€ 355,81 Laptop Acer Extensa 5220

€ 232,50 Xbox 360 Pro 60 GB HDD

€ 54,99 GTA IV

_______

€ 643,30

Doe je deze erbij om alles op je kamer neer te zetten:

347595.jpg

€ 197,99 Samsung SyncMaster T200HD 20"

Dan ben je voorrrr.....

:dans: slechts € 841,29 :dans:

klaar en kan je:

- Full HD gamen & DVD kijken ( :dans: zonder zorgen over settings! :dans: )

- TV kijken op je flatscreen LCD HD (spreekt voor zich...)

- Streamen van filmpjes en muziek van laptop naar 360+LCD (Windows Vista en de 360 zijn 2 handen op één buik)

- Draadloos internetten etc. (Vista Basic met office 2007)

- Diverse oudere games wél op je laptop spelen (zoals GTA III, Vice City en San Andreas!)

- De LCD als secundair beeldscherm van je laptop gebruiken (Is ideaal voor photoshoppen e.d.)

En verder...

- The Lost and Damned (en de volgende Episodic Content) downloaden (360 only)

- Lid worden van de Death Incorporated GTA IV Clan :tu: (360 only)

Ook de video editor van de PC versie hoef je niet te missen, want bij Media Markt heb je voor €50 een prima capture apparaatje om tussen je console en laptop te hangen, met uiteraard de nodige video-bewerkingssoftware erbij. Voor op de laptop kan je even een progje genaamd Fraps downloaden, kan je ook ingame footage opnemen, zowel foto als video)

WAAROM DAN IN HEMELSNAAM €1000,- of meer NEERTELLEN VOOR EEN LAPTOP? :N

Je kan het geheel uiteraard ook combineren met deze:

gg_sony_playstation_3_f.jpg

(Dan kom je op ongeveer € 166 meer uit, maar heb je wél een Blue ray speler ipv een "gewone" DVD speler op je console.)

Wow! Bedankt!

Lijkt me een schitterend idee!

De laptop ziet er top uit, maar de tv is me wel wat duur.

Een minpunt aan de X360 vindt ik dat de online functies betalend zijn.

Heb jij een X360?

Nogmaals bedankt voor het zeer interessante voorstel!

Delen op andere websites

Wow! Bedankt!

Lijkt me een schitterend idee!

De laptop ziet er top uit, maar de tv is me wel wat duur.

Een minpunt aan de X360 vindt ik dat de online functies betalend zijn.

Heb jij een X360?

Nogmaals bedankt voor het zeer interessante voorstel!

Ik heb inderdaad een 360, een Elite dan. Da's de 120GB versie, zwarte kast ipv een witte. Ik neem aan dat je zelf al wel een tv hebt? Doen dan toch! :Y

XBOX LIVE, de online dienst van de 360, is inderdaad betaald. Maar duur is het niet: De servers worden voor dat geld goed onderhouden door Microsoft, regelmatig veel verschillende updates, en als je slim bent koop je in één keer een jaar Gold abonnement voor €60, oftewel €5,- per maand. (als je er tenslotte allemaal voor betaald, moeten ze het wel goed onderhouden hè! Je koopt tenslotte serverruimte als het ware!) Is echt geen geld voor de service, hoor!

En wat ik al noemde, de Downloadable Content van The Lost and Damned is 360 Only: Als je dus als echte GTA fan alles uit je game wil halen, is de keuze niet moeilijk.... ^_^

Als je nog meer info wilt, roep maar! :tu:

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

XBOX LIVE, de online dienst van de 360, is inderdaad betaald. Maar duur is het niet: De servers worden voor dat geld goed onderhouden door Microsoft, regelmatig veel verschillende updates, en als je slim bent koop je in één keer een jaar Gold abonnement voor €60, oftewel €5,- per maand. (als je er tenslotte allemaal voor betaald, moeten ze het wel goed onderhouden hè! Je koopt tenslotte serverruimte als het ware!) Is echt geen geld voor de service, hoor!

Kan ook voor €35,- :Y

Delen op andere websites

Kan ook voor €35,- :Y

Hoezo 35 euro?

Delen op andere websites

Ik ga voor de hdtv en de X360! Laptop komt later wel.

Jacky, waar kan ik deze het beste kopen?

En krijg je 1 maand gratis xbox live bij aankoop van de console?

Wat houdt Xbox Live in?

Ga ik ff voor je uitzoeken:

Voor je 360: deze online winkel of Bol.com voordeel van Bol is dat je gelijk je game erbij kan bestellen! :Y

Voor je Samsung: :puh:Kies op deze site maar even de goedkoopste of meest betrouwbare online winkel uit! :dans:

Ik geloof wel dat je nog steeds een maand LIVE gratis krijgt, ja! :Y

xbox LIVE staat voor alles wat er online te doen is met je 360:

INFO op xbox.com:

Silver Membership (gratis service)

Xbox LIVE Silver is a free service that allows any Xbox 360 user with a broadband connection to get online and interact with the Xbox LIVE community.

Gamer profile: Showcase your online reputation and achievements for your friends to see.

Avatar: Share the customized Avatar that represents your online identity.

Friends list: Add other Xbox LIVE users to your friends list and chat using the headset or send text messages.

Marketplace: Download free content from Marketplace such as demos, trailers, music videos, dashboard themes, and lots more.

Microsoft Points: Redeem Microsoft Points (available at retail stores or through Xbox LIVE) for extra game content, Arcade games, movies and TV shows, independent videos, and more.

Gold Weekends: Look for special offers from Xbox LIVE that let you experience the excitement of multiplayer gaming free.

Gold Membership (betaalde service)

Xbox LIVE Gold is a premium membership that lets you play games with friends online. Gold membership includes all the features of Silver (below) plus additional benefits and features.

Multiplayer games: Invite your friends into a multiplayer match and compete against each other or play co-op through expansive adventures.

Marketplace: Gold members get early and exclusive access to select game add-ons, demos, trailers, videos, and more.

TrueSkill matchmaking: For every ranked game you play, TrueSkill finds the best match for your skill level.

Parties: Invite a group of friends into an Xbox LIVE Party, then you can all join games and play and chat together.

Gamer feedback: Use the feedback system to select players you want to play with (or avoid) the next time you're online.

Installeren gaat gemakkelijk, kabeltje erin, xbox als apparaat configureren in je router en gaan met die banaan! Voor het configureren ga je naar Portforward.com Daar vindt je al snel een tutorial die bij je router past, en uitlegt hoe je xbox LIVE goed kan instellen.

Als je het goed doet, hoef je dit maar één keer te doen! :tu:

Ook daar kan ik je wel wat bij helpen als je zover bent, trouwens! :Y

En als je klaar bent met kopen en installeren, en je hebt een gamertag aangemaakt, ga je uiteraard even naar de website in mijn handtekening hieronder en meldt je je even aan! Want om de multiplayer van GTA IV echt af te maken en plat te spelen, join je een clan![/font] :D

Delen op andere websites

Of je doet zoals hierboven wordt gezegd, of je koopt gewoon >>een laptop met een core 2 Quad Q9000, 4 gig geheugen en 9700MGT voor veel geld << :7

Maar ikzelf zou dan toch ook voor het hierboven beschrevene gaan. Een desktop die je op een joekel van een tv scherm kan aansluiten (of koop een >>beamer<<), met daaronder een PS3 of XBOX. :Y Minder geld, meer gamen. :D

Bewerkt: door senneken
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...