TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik zou trouwens bij Acer uit de buurt blijven, waardeloos merk. Als je de PC uit standby haalt, gaat de CPU koeler niet draaien, blijkt het dat je een speciaal Acer tooltje nodig hebt, maar deze heb je niet meer naar het formatteren van je HDD en het herinstalleren van Vista. Als je dus een keer Vista hebt herinstalleerd zul je met deze problemen te kampen krijgen, behalve als je op de hoogte bent hiervan, en dit tooltje er weer op zet. Om deze reden is nu een van onze laptops dood. CPU doorgebrand. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Nog nooit last van gehad met mijn acer... en die staat vaak standby. Als ik aan een nieuwe toe ben wordt het zeker weer een Acer. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Nog nooit last van gehad met mijn acer...en die staat vaak standby. Als ik aan een nieuwe toe ben wordt het zeker weer een Acer. Same here idd, geen klachten! Denk dat dit ook een bug is geweest die inmiddels wel is gefixed! @ de vorige pagina, beamer is idd ook leuk! Maar is K tv kijken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.