.Sharingan Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Hallo iedereen. Ik ben sinds kort op zoek naar een goede PC. Die alle applicaties van nu gewoon vloeiend kan draaien. Denk hierbij aan: GTA IV, Photoshop CS4 enz. Mijn budget is rond de 800 euro. Beeldscherm heb ik al, dus dat valt af. Kunnen jullie als het kan mij ook wat informatie bij de hardware geven ? Want ik heb namelijk geen verstand van hardware.. :$ Bedankt. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Inclusief OS? Zo ja, vista of XP? Heb er dit van kunnen maken, zit alleen geen OS bij: Bewerkt: 15 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 OS regel ik wel ergens vandaan Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Inclusief OS?Zo ja, vista of XP? Heb er dit van kunnen maken, zit alleen geen OS bij: verander het moederbord ff naar een P5Q pro ofzo en dan issie perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.